Instruccions de matrícula per a estudiants de mobilitat del curs 2019/20 Oficina de Relacions Internacionals - Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Centres
Logo Oficina de Relacions Internacionals - Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials   Oficina de Relacions Internacionals - Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Instruccions de matrícula per a estudiants de mobilitat del curs 2019/20

MATRICULACIÓ EN LA UA

Has de matricular-te, com qualsevol altre any, a través d'UACloud quan ho indique la teua cita prèvia. En l'apartat tipus de matrícula (descomptes) has d'optar al tipus de matrícula 62 - "Estudiants de mobilitat propis". Hauràs d'incloure tant les assignatures de la teua learning agreement/acord acadèmic (LA/AA) com les que, si escau, vulgues cursar en la UA, amb excepció de les Assignatures de Mobilitat (crèdits optatius), que s'inclouran de forma automàtica en la teua matrícula.

Les assignatures en la universitat de destinació poden variar d'un curs acadèmic a un altre, tenir places limitades o solapamiento d'horaris, així que pot ocórrer que quan t'incorpores a la teua destinació no pugues inscriure't en algun dels cursos que vas incloure en el teu LA/AA. En aquests casos hauràs d'enviar un nou PEI al teu tutor o tutora i una vegada aprovat, modificar el LA/AA. Tingues en compte que conforme a les instruccions del Secretariat de Mobilitat de la UA, tot canvi en el LA/AA haurà de concretar-se i formalitzar-se en el termini d'un mes a partir de l'arribada de l'estudiant, així que és fonamental que tramites les modificacions amb la major celeritat possible.

Si la teua mobilitat és de segon semestre i encara no has formalitzat el teu LA/AA, et matricularàs de les assignatures que vas a cursar en la UA i ajustarem la teua matrícula des de l'Oficina de Relacions Internacionals de la Facultat quan tingues el LA/AA aprovat.

ADAPTACIÓ CURRICULAR

Entrada a l'aplicació Recolze estudiants en UAcloud

Si durant la teua estada de mobilitat no pots presentar-te a algun dels teus exàmens a Alacant, pots sol·licitar adaptació curricular per a cercar una solució alternativa conforme a les possibilitats que contempla el Reglament d'Adaptació Curricular.

La sol·licitud s'haurà de cursar a través d'UACloud CV /Recolze Estudiants durant les dues primeres setmanes de l'inici del curs acadèmic o semestre docent.

TERMINIS IMPORTANTS A TENIR EN COMPTE

Data matrícula: Consulta la teua cita en [UACloud CV > Matrícula > Matriculació > Consultar Termini]. La UA enviarà al teu correu institucional (@alu.ua.es) la cita i instruccions de matrícula.

Modificacions del LA/AA: un mes des d'incorporació a la destinació

Adaptació curricular: dues primeres setmanes de l'inici del curse/semestre

Tota la informació sobre requisits, documentació, terminis, etc en: MATRÍCULA - SOBRE VIRTUAL 2019-20