Comissió de Relacions Internacionals i Mobilitat Oficina de Relacions Internacionals - Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Centres
Logo Oficina de Relacions Internacionals - Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials   Oficina de Relacions Internacionals - Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Comissió de Relacions Internacionals i Mobilitat

La Comissió de Relacions Internacionals i Mobilitat de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, creada com a grup de millora de la Comissió de Garantia de Qualitat del Centre, és l'òrgan de govern al que correspon adoptar les decisions bàsiques que afecten a l'activitat docent i administrativa relacionada amb les activitats internacionals del Centre.

Composició

PRESIDENT

Felipe Ruiz Moreno

VICEDEGÀ D'INTERNACIONALITZACIÓ I MOBILITAT

SECRETÀRIA

Mª Elena Fabregat Cabrera

COORDINADORA DE RELACIONS INSTITUCIONALS, INNOVACIÓ EDUCATIVA I POLÍTIQUES D'IGUALTAT

TUTORS/AS ACADÈMICS

Pedro Pérez

SESSIONS DE LA COMISSIÓ

• 2018/19

SESSIÓ Nº 1, 3 d'octubre de 2018 - Informe del President de la Comissió. Valoració global del desenvolupament del curs 2017/18. Accions a implementar en el curs 2018/19. Torn obert de paraula

• 2017/18

SESSIÓ Nº 1, 30 d'octubre de 2017 - Informe del President de la Comissió. Assignació de matrícules d'honor per a estudiants de mobilitat del curs 2016/17. Torn obert de paraula.

SESSIÓ Nº 2, 25 d'abril de 2018 - Informe del President de la Comissió. Torn obert de paraula.

• 2016/17

SESSIÓ Nº 1, 3 de novembre de 2016 - Informe del President de la Comissió. Assignació de matrícules d'honor per a estudiants de mobilitat del curs 2015/16. Torn obert de paraula.

SESSIÓ Nº 2, 10 de març de 2017 - Informe del President de la Comissió. Adhesió dels tutors i tutores al nou PAT- Mobilitat. Torn obert de paraula.

• 2015/16

SESSIÓ Nº 1, 10 de novembre de 2015 - Informe del President de la Comissió. Assignació de matrícules d'honor per a estudiants de mobilitat del curs 2014/15. Torn obert de paraula.

• 2014/15

SESSIÓ Nº 1, 26 de novembre de 2014 - Constitució de la Comissió de Relacions Internacionals i Mobilitat. Informe del President de la Comissió. Modificació de la normativa interna referida als criteris de reconeixement de crèdits de mobilitat. Torn obert de paraula.

• 2012/13

SESSIÓ Nº 1, 21 de març de 2013 - Proposta i, si escau, aprovació del calendari del Vicedeganat de Relacions Internacionals i Mobilitat. Valoració del procediment de %u201CReconeixement d'assignatures cursades a través de programes de mobilitat i mobilitat fora de programa%u201D. Valoració global del desenvolupament del curs 2012-13. Proposta d'anotació estadística de les sol·licituds realitzades pels estudiants als tutors de Mobilitat del Centre. Torn obert de paraula

• 2011/12

SESSIÓ Nº 1, 28 de març de 2012 - Informe del President de la Comissió. Informació sobre les novetats per al curs 2012/13. Precs i preguntes

SESSIÓ Nº 2, 18 de juny de 2012 - Horari d'atenció als estudiants d'intercanvi per part dels tutors. Nou procediment de tramitació de les sol·licituds de reconeixement de crèdits. Objectius de qualitat de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials en l'àmbit de les relacions internacionals i la mobilitat, curs 2011/12. Precs i preguntes.

• 2010/11

SESSIÓ Nº 1, 30 de març de 2011 - Constitción de la Comissió de Relacions Internacionals i Mobilitat. Informació sobre la Comissió, funcions i tasques dels tutors. Precs i preguntes