Centres
Logo Oficina de Relacions Internacionals - Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials   Oficina de Relacions Internacionals - Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Bosses de viatge per a participació en el seminari doctoral conjunt entre la Glasgow Caledonian University i la Universitat d'Alacant - Curs 2019-20

La Universitat d'Alacant celebra, al costat de la Glasgow Caledonian University, un Seminari de Doctorands que té lloc a Glasgow (Regne Unit). En 2020 el seminari es desenvoluparà entre els dies 11 i 15 de maig. La Universitat d'Alacant disposa d'una ajuda del Banc de Santander per a finançar borses de viatge per a professorat i estudiants del Programa de Doctorat en Empresa, Economia i Societat que es resoldrà conforme als següents termes:

A causa de l'epidèmia de covid-19, no es realitzarà presencialment el Seminari de Doctorands a Glasgow i, en conseqüència, no es concediran les beques de viatge. En lloc del seminari presencial, es realitzarà una activitat similar online, en la qual els doctorands podran presentar els seus treballs. Els qui estiguen interessats a participar, han de posar-se en contacte amb el professor Antonio Fuster Olivares (toni.fuster@ua.es) abans del dia 9 d'abril. El Programa de Doctorat inclourà aquest seminari online entre les activitats de formació específica.

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ PER A PROFESSORAT I ESTUDIANTS (termini d'inscripció: fins al 27 febrer)