• VRIM

Quins passos he de seguir per a sol·licitar una plaça SICUE?

És imprescindible que seguisques aquests passos si vas a sol·licitar una plaça SICUE:

Oficina Mobilitat - Alumnat

1. 1. Consultar en la pàgina web del Secretariat de Programes Internacionals i Mobilitat (l'oficina central que s'encarrega d'aquests assumptes en la nostra Universitat) els requisits mínims que has de complir. Allí pots veure també la oferta d'universitats per estudis y com es baremarà a cadascun/a de els candidats/as.

foto edifici germán bernácer

2. Consultar en la pàgina web del Vicedeganat de Relacions Internacionals i Mobilitat (VRIM, l'oficina de la nostra Facultat que s'encarrega de gestionar els aspectes acadèmics del programa) la informació específica que hem preparat per a tu:

• Una explicació sobre quines assignatures pots cursar durant l'intercanvi, i com es reconeixeran a la volta.
  • Les dades de contacte de les persones que en la nostra Facultat s'encarreguen més directament dels assumptes relacionats amb la mobilitat dels/as estudiants, i l'horari d'atenció.
  • En nuestro Blogger pots trobar testimoniatges de companys/as teus que han participat en el Programa, i informació més àmplia sobre algunes de les nostres universitats sòcies.

Campus Virtual

3.  Formalitzar la teua sol·licitud a través del campus virtual dins dels terminis establits en la convocatòria que realitza el Secretariat de Programes Internacionals i Mobilitat.

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Oficina de Relacions Internacionals