• VRIM
  • Ja he sigut seleccionat/a. ¿Com trie les assi..Com em matricule en la Universitat d'Alacant?

Ja he sigut seleccionat/a. ¿Com trie les assignatures en la universitat de destinació? ¿Com em matricule en la Universitat d'Alacant?

checklist

Quan eres seleccionat/a se et convoca a una reunió organitzada pel Secretariat de Programes Internacionals i Mobilitat i a una altra organitzada pel Vicedeganat de Relacions Internacionals i Mobilitat de la nostra Facultat (on es tracten aspectes acadèmics).

1. Has d'emplenar tots els impresos i formularis de manera diligent i dins dels terminis establits pel Secretariat de Programes Internacionals i Mobilitat.

2. Triar assignatures en destinació: Una vegada assignades les places d'intercanvi, des del VRIM et convocarem a una reunió personalitzada amb el tutor/a de mobilitat corresponent al teu estudi, on es consensuaran les assignatures que pots cursar en la universitat de destinació i les seues equivalències en la UA.

3. Elaborar el teu Acord Acadèmic i realitzar la teua matrícula en la Universitat d'Alacant.

4. Signatura dels/as coordinadors/as. El coordinador institucional de la Universitat és el Director del Secretariat de Programes Internacionals i Mobilitat (l'oficina central de la UA). El coordinador departamental en la nostra facultat és el Vicedegà Relaciones Internacionals i Mobilitat. Si necessites la seua signatura en algun document has de dipositar-ho en el Vicedeganat (VRIM), en l'edifici Germà Bernàcer, on podràs arreplegar-ho després.

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Oficina de Relacions Internacionals