• VRIM
  • Informació sobre el programa de Mobilitat No ..e si vull sol·licitar una plaça d'intercanvi?

Informació sobre el programa de Mobilitat No Europea. Com puc preparar-me si vull sol·licitar una plaça d'intercanvi?

1. La Universitat d'Alacant té signats acords d'intercanvi amb universitats d'Austràlia, Brasil, Canadà, Xile, Xina, EUA i Rússia. Per a començar a planificar la teua estada en l'estranger és una bona idea explorar les seues pàgines webs. A més, pots saber molt més sobre aquestes universitats a través de les experiències d'estudiants d'altres anys i la resta d'entrades del nostre blog .

mobilitat no europea

Assegura't de complir tots els requisits: entre uns altres, només poden sol·licitar plaça estudiants que hagen superat un cert nombre de crèdits, tinguen un determinat nivell d'idioma, i els resten almenys 12 crèdits per semestre per a acabar els seus estudis (llig els detalls en la convocatòria); a més, a partir de la convoatòria 2012/13 és obligatori superar almenys 6 crèdits per semestre en la universitat de destinació per a poder conservar l'ajuda econòmica. D'altra banda, has d'informar-te sobre quan has de fer la sol·licitud seguint el procediment establit pel Secretariat de Programes Internacionals i Mobilitat.

2. Tingues en compte que encara que el nivell mínim d'idioma que s'exigeix en la nostra universitat per a participar en aquest programa és el B2.2 - C1 (excepte para universitats de parla hispana), moltes universitats exigeixen nivells superiors, o certificats específics.

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Oficina de Relacions Internacionals