• VRIM

¿Quins passos he de seguir per a sol·licitar la beca Erasmus?

És imprescindible que seguisques aquests passos si vas a sol·licitar la beca Erasmus:

Oficina Mobilitat - Alumnat

1. 1. Consulta en la pàgina web del Secretariat de Programes Internacionals i Mobilitat (l'oficina central que s'encarrega d'aquests assumptes en la nostra Universitat) els requisits mínims que has de complir quant a crèdits superats i coneixements d'idioma. Allí pots veure també com es baremarà a cadascun/a dels candidats/as.

foto edifici germán bernácer

2. Consulta en la pàgina web del Vicedeganat de Relacions Internacionals i Mobilitat (VRIM, l'oficina de la nostra Facultat que s'encarrega de gestionar els aspectes acadèmics del programa) la informació específica que hem preparat per a tu:

• El llistat detallat de les nostres universitats sòcies, que inclou el nivell d'idioma necessari en cada cas.
  • Informació específica per a estudiants de la Facultat sobre com pots acreditar el nivell mínim d'idiomes per a participar en el programa: el B1.
  • L'explicació de com s'assignaran els dos punts que cadascuna de les facultats fixa durant el procés d'assignació de places a estudiants.
  • Una explicació sobre quines assignatures pots cursar durant l'intercanvi i com es reconeixeran a la volta.
  • Les dades de contacte de les persones que en la nostra Facultat s'encarreguen més directament dels assumptes relacionats amb la mobilitat dels/as estudiants i l'horari d'atenció.
  • En el nostre Blogger pots trobar testimoniatges de companys/as teus que han participat en el Programa i informació més àmplia sobre algunes de les nostres universitats sòcies.

Campus Virtual3. Formalitza la teua sol·licitud a través del campus virtual dins dels terminis establits en la convocatòria que realitza el Secretariat de Programes Internacionals i Mobilitat, i assegurar-te d'aportar els documents que acrediten que compleixes els requisits mínims d'idioma o uns altres superiors, en cas que la universitat a la qual vols anar així ho exigisca. Cal que tingues en compte que has d'emplenar el nombre màxim de destinacions i ordenar-los segons la teua prioritat.

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Oficina de Relacions Internacionals