• VRIM
  • Informació sobre el programa Erasmus. ¿Com pu..e si vull sol·licitar una plaça d'intercanvi?

Informació sobre el programa Erasmus. ¿Com puc preparar-me si vull sol·licitar una plaça d'intercanvi?

1. La Facultat té signats acords d'intercanvi Erasmus amb més de 150 universitats de 25 països. Per a començar a planificar la teua estada Erasmus és una bona idea explorar les seues pàgines webs. A més, pots saber molt més sobre els nostres socis a través de les experiències d'estudiants d'altres anys i la resta d'entrades del nostre blog.

Assegura't de complir tots els requisits (entre uns altres, només poden sol·licitar plaça estudiants que hagen superat un cert nombre de crèdits, tinguen un determinat nivell d'idioma, i els resten almenys 12 crèdits per semestre per a acabar els seus estudis (llig els detalls en la convocatòria); a més, a partir de la convocatòria 2012/13 és obligatori superar almenys 6 crèdits per semestre en la universitat de destinació per a poder conservar l'ajuda econòmica). D'altra banda, has d'informar-te sobre:

mobilitat no europea

- cóm acreditar el teu coneixement d'idioma estranger (consulta ací la informació sobre acreditació de competències en un idioma estranger)

- quan has de fer la sol·licitud seguint el procediment establit pel Secretariat de Programes Internacionals i Mobilitat.

2. Tingues en compte que encara que el nivell mínim d'idioma que s'exigeix en la nostra universitat per a participar en el programa és el B1 moltes de les nostres universitats sòcies exigeixen nivells superiors, o certificats específics.

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Oficina de Relacions Internacionals