• VRIM
  • Criteris de selecció per a sol·licitants eras..cultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Criteris de selecció per a sol·licitants erasmus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials té establits en l'actualitat convenis amb quasi 150 Universitats europees de 25 països diferents, que permeten als nostres alumnes cursar part dels seus estudis en l'estranger a través del Programa Erasmus.

Per a donar compliment als criteris de selecció establits per la Universitat d'Alacant, la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials assignarà 2 PUNTS en la convocatòria Erasmus+ seguint aquests criteris:

• 1 punt per haver participat en la INTERNATIONAL WEEK organitzada per la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
  • 1 punt a les places sol·licitades que tinguen total afinitat amb el Grau que l'estudiant estiga cursant (els punts s'assignaran plaça per plaça de les sol·licitades per cada estudiant):

• Estudiants de la Grau en Publicitat i Relacions Públiques: obtindran 1 punt en les places signades en les àrees:

15.0 Ciències de la Comunicació i de la Informació

15.3 Relacions Públiques, Publicitat

• Estudiants del Grau en Administració i direcció d'empreses i Grau en Economia obtindran 1 punt en les places signades en les àrees:

14.3 Ciències Econòmiques

• Estudiants de la Grau en Sociologia obtindran 1 punt en les places signades en les àrees:

14.0 Ciències Socials

14.1 Ciències Polítiques

14.2 Sociologia

• Estudiants de Grau en Treball Social obtindran 1 punt en les places signades en l'àrea:

14.5 Treball Social

• Estudiants del Doble Grau Turisme - Administració i direcció d'empreses: obtindran 1 punt en les places signades en l'àrea:

04.4 Turisme i Hostaleria

14.3 Ciències Econòmiques

Els estudiants del Programa Simultani Turisme - Administració d'empreses podran optar a més per les places oferides per a estudiants del Grau en Turisme, aplicant-se en aquest cas els criteris de la Facultat de Lletres per als seus estudiants.

• Estudiants del Doble Grau Enginyeria Informàtica - Administració i direcció d'empreses: obtindran 1 punt en les places signades en l'àrea:

11.3 Informàtica

14.3 Ciències Econòmiques

Els estudiants del Programa Simultani I2ADE podran optar a més per les places oferides per a estudiants del Grau en informàtica, aplicant-se en aquest cas els criteris de la Escola Politécnica Superior per als seus estudiants.

Pots consultar el LLISTAT D'UNIVERSITATS I ÀREES, per a saber en quines institucions obtindries 1 punt en el procés de selecció i per a accedir a la informació més actualitzada en les pàgines web específiques de les nostres titulacions.

NOTA IMPORTANT: Els qui obtinguen una plaça en àrees diferents a aquelles que tenen total afinitat amb la titulació cursada en la UA (veure llistat anterior), no tenen garantit que puguen cursar en la universitat de destinació assignatures equiparables amb les d'Alacant.

(per exemple, si un/a estudiant de Publicitat i Relacions Públiques sol·licita i obté una plaça de l'àrea 04.0 Ciències Empresarials és molt probable que en destinació no puga cursar assignatures de Publicitat; haurà de, per tant, triar d'entre les assignatures oferides perquè li siguen reconegudes com a crèdits optatius al seu retorn).

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Oficina de Relacions Internacionals