• VRIM
  • La Facultat d'Econòmiques llança juntament am..u primer doble grau internacional en business

La Facultat d'Econòmiques llança juntament amb la nord-americana NSU el seu primer doble grau internacional en business

Firma doble grado 2
Firma doble grado 1
Firma doble grado 6

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant, en la seua ferma aposta per la internacionalització, presenta el seu primer doble grau internacional, oferit per a estudiants del Grau en Administració i direcció d'empreses. Es tracta d'un conveni internacional amb la Northwestern State University de Louisiana (EUA), la formalització de la qual va tenir lloc el 12 de desembre en un acte institucional de signatura simultània al com van assistir per part de la Universitat d'Alacant Enrique Herrero, Vicerector d'Estudis i Formació, Juan Llopis, Vicerector de Relacions Internacionals, Juan Luis Nicolau, Degà de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, Bartolomé Marco, Vicedegà d'Administració i direcció d'empreses i Felipe Ruiz, Vicedegà de Relacions Internacionals. Durant l'acte, que va tenir lloc a través de videoconferència, es va posar de manifest la creixent importància d'adquirir una formació internacional per a afrontar un mercat laboral cada vegada més globalitzat.

Cada any la Facultat d'Econòmiques seleccionarà un màxim de tres estudiants que cursaran el seu quart any en la Nothwestern State University i finalitzaran els seus estudis amb dues titulacions: el Grau en Administració i direcció d'empreses per la Universitat d'Alacant i el Major inBusine ss Administration per la Northwestern State University, amb tots els avantatges i reconeixements que ambdues institucions ofereixen als seus egressats. De forma recíproca, la nostra universitat acollirà a un màxim de tres estudiants nord-americans que d'igual manera obtindran ambdues titulacions. Aquest doble grau no suposarà un cost addicional per als nostres estudiants, ja que únicament abonaran les taxes de matrícula ordinària de la Universitat d'Alacant, rebent fins i tot finançament addicional per a col·laborar amb els costos que implica aquesta mobilitat. Aquesta iniciativa suposa un pas més en l'oferta de docència bilingüe per a estudiants de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, que ja en l'actualitat tenen la possibilitat d'estudiar gran part de les seues assignatures en anglès.

Aquest pioner programa de doble titulació permetrà als nostres estudiants beneficiar-se d'aquesta extraordinària experiència internacional, gaudint de primera mà els aspectes acadèmics i culturals de la vida universitària nord-americana i rebent una formació de qualitat i prestigi, que sens dubte aportarà un element diferenciador al seu currículum acadèmic.

Segons paraules dels impulsors d'aquest acord en la NSU, aquest "suposa una oportunitat meravellosa per a estudiants, professors i professionals d'ambdues institucions. En un mercat de treball on la internacionalització és essencial, aquest acord proveeix fantàstiques experiències internacionals, competències de globalització clau i col·laboracions que milloraran el projecte educatiu que els nostres estudiants ja reben".

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Oficina de Relacions Internacionals