convocatòria doble grau 2018/19

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials selecciona 3 estudiants del Grau en Administració i direcció d'empreses per a gaudir un curs acadèmic complet en la Northwestern State University (EUA), amb la qual existeix un conveni de doble grau baix els termes del qual i requisits s'obtindran de forma simultània les següents titulacions:

- Grau en Administració i direcció d'empreses, títol oferit per la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant.

- Major in Business Administration, títol oferit per la School of Business de la Northwestern State University.

El procediment de sol·licitud s'arreplega dins de la convocatòria general de Mobilitat No Europea de la Universitat d'Alacant, havent de complir els sol·licitants una sèrie de requisits especials.

Per a obtenir el Major in Business Administration els estudiants seleccionats hauran de superar totes les assignatures bàsiques i obligatòries del Grau en Administració i direcció d'empreses en la UA (198 ECTS) i completar els següents cursos en la Northwestern State University, dels quals es matricularan obligatòriament durant l'intercanvi:

• PRIMER SEMESTRE:

BUAD1800: Introduction to Info Technology

CIS2000: Spreadsheet Apps

BUAD2200: Business Reports and Communication

BUAD3270: International Business

Advanced Business Elective 1

Advanced Business

• SEGON SEMESTRE:

CIS3100: Information Systems and Technology in Business

BUAD4900: Business Sènior Seminar

MGT4300: Strategic Management and Policy

Advanced Business Elective 3

Advanced Business Elective 4

Advanced Business Elective 5

Advanced Business Elective 6

Els cursos completats pels estudiants de la UA en la NSU seran transferits al seu expedient com a crèdits optatius, dels quals es matricularan en la Universitat d'Alacant conforme al procediment i període establits per a açò, abonant les taxes acadèmiques corresponents. S'inclouran també en la matrícula de la UA totes aquelles assignatures que l'estudiant requerisca per a completar les assignatures bàsiques i obligatòries del Grau en Administració i direcció d'empreses de la UA.

El Treball Fi de Grau (22052) no pot ser objecte de reconeixement conforme a la normativa acadèmica; per tant, ha de ser dut a terme seguint la normativa i tutorización del professorat de la UA.

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Oficina de Relacions Internacionals