Vicedeganat de Pràctiques Externes - Notícies publicades en Març, 2017

• Divendres, 31
  • ajuda pràctiques estranger

AJUDES PER A la REALITZACIÓ DE PRÀCTIQUES EN L'ESTRANGER - CURS 2016/17

Ayudes a la realitzación de pràctiques curriculars o extracurriculars dels nostres estudiants en l'estranger en el curs acadèmic 2016/2017. Termini de sol·licitud: del 30 de març al 14 de juliol.

Formulari de sol·licitud

• Divendres, 24
  • logo pràctiques nou

100 estudiants 10 empreses Petrer

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials participa en l'esdeveniment organitzat per l'Agència de Desenvolupament Local de Petrer i l'Observatori d'Inserció Laboral de la UA,  on alts directius d'empreses de reconegut prestigi, amb seu a Petrer, es posaran cara a cara amb estudiants i egressats.

Es durà a terme el pròxim 6 d'abril, en horari de 10:00 a 15:00 hores en les diferents seus d'aquestes empreses. Transport inclòs gratuït des del Campus.

• Divendres, 10
  • Logo de la UA

Convocatoria de prácticas becadas en la UA

Es publica una Convocatòria de la Universitat d'Alacant per a la realització d'unes pràctiques extracurriculares becades en Departament d'Expressió Gràfica, Composició i Projectes.

Va dirigida a estudiants de la UA i han d'estar matriculat o matriculades durant el curs acadèmic 2016-17 en la titulació oficial de Grau de Publicitat i Relacions Públiques o altres determinades en la convocatòria.

Les sol·licituds es dirigiran, mitjançant registre, a la Vicerectora d'Estudiants i Ocupació. El termini de presentació de sol·licituds és de 5 dies hàbils a partir de l'endemà al de la publicació en el BOUA (data de publicació 08/03/2017)

• Divendres, 3
  • Logo de la UA

Convocatòria pràctiques becades en la UA

Es publica una Convocatòria de la Universitat d'Alacant per a la realització d'unes pràctiques extracurriculares becades en el Vicerectorat d'Estudiants i Ocupació. Curs 2016-2017.

Titulacions a les quals va dirigida: Grau de Publicitat i Relacions Públiques, Grau de Sociologia o Grau de Gestió i Administració Pública.

Les sol·licituds es dirigiran, mitjançant registre, a la Vicerectora d'Estudiants i Ocupació. El termini de presentació de sol·licituds és de 10 dies hàbils a partir de l'endemà al de la publicació en el BOUA (data de publicació 03/03/2017)

• I trobada RR.HH.

TROBADA AMB PROFESSIONALS DE RECURSOS HUMANS. Coneix què és el que esperen les empreses de tu

Si t'interessa saber què és el que les empreses esperen de tu acudeix a la I Trobada amb professionals de Recursos Humans.

Els dies 29 i 30 de març en el Saló d'Actes de la Facultat d'Econòmiques i Empresarials.

• Tornar al tauler principal

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es