Vicedeganat de Pràctiques Externes - Notícies publicades en Novembre, 2014

• Dijous, 27
  • IAESTE ESPANYA

PRÀCTIQUES REMUNERADES EN L'ESTRANGER

Et convidem a assistir a la reunió informativa que tindrà lloc divendres que ve, dia 5 de desembre, a les 13:15 hores en el Saló d'Actes de l'Edifici Germà Bernàcer. En ella explicarem amb més detall el funcionament de l'associació i diversos alumnes ens explicaran la seua experiència! No t'ho perdes! El curs que ve podries ser un d'ells! (durada aproximada 1 hora)

• Dilluns, 17
  • Logo de la UA

BEQUES SANTANDER CRUE CEPYME 2014-2015

S'obri la quarta convocatòria del programa de pràctiques Santander - CRUE - CEPYME. El termini d'inscripció per a l'alumnat serà del 15 de novembre de 2014 al 31 de gener de 2015.

• Dijous, 13

QUEIXES, RECLAMACIONS I SUGGERIMENTS

CONTACTA AMB NOSALTRES

AGENDA ACTIVITATS DEL PROGRAMA ACCION TUTORIAL

• Dimecres, 5
  • Logo Vpe

ASSIGNACIÓ DE PRÀCTIQUES EXTERNES I. TREBALL SOCIAL

Entra en l'aplicació web de gestió de pràctiques (Campus Virtual>>Secretaria>>Pràctiques en Empresa / Practicum) i des del menú principal accedeix a Seguiment de Sol·licituds. En aquesta pantalla apareixen totes les ofertes que vas sol·licitar, però si ticas en Acceptades, solament t'eixirà l'oferta que se t'ha assignat.

Fins al divendres 7 de novembre es poden presentar reclamacions a través de l'imprès de Sol·licitud/Reclamació/Suggeriment, que podrà lliurar-se personalment en el Vicedeganat de Pràctiques Externes de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials (Edifici Germà Bernàcer) o per correu electrònic (practica.empresa@ua.es).

• Dimarts, 4
  • Vicedecantato de Pràctiques externes

PUC RECONÈIXER PRÀCTIQUES REALITZADES?

Com a criteri general, es podran reconèixer les pràctiques realitzades a través de la Fundació General de la UA (Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació - GIPE) i les pràctiques extracurriculares gestionades en aquest Centre, per l'assignatura optativa "Pràctiques Externes" - 12 crèdits, adscrita al Grau en ADE, Economia, Sociologia i Publicitat i Relacions Públiques. S'han de complir aquests requisits:

• Que l'objecte de la pràctica que ha realitzat aquest relacionat amb les competències i coneixements del títol.
    • Que la durada siga, com a mínim, de 300 hores de pràctiques en l'empresa/institució (1ECTS = 25 hores de pràctiques)

També podràs reconèixer altres programes de pràctiques d'àmbit nacional (Programa del Banc de Santander-CRUE-CEPYME, Programa Universitàries líders) o bé d'àmbit internacional (Programa Erasmus Aitana o Programa de Beques Faro Global).

• Tornar al tauler principal

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es