Vicedeganat de Pràctiques Externes - Notícies publicades en Setembre, 2013

• Dimarts, 24
  • Signe d'Exclamació

ASSIGNACIÓ DE CENTRES DE PRÀCTICA EXTERNES I EN TREBALL SOCIAL

El procés d'elecció de centres de pràctiques per als/as alumne/as de l'assignatura Pràctiques Externes I del Grau en Treball Social es realitzarà el divendres, 27 de setembre de 2013 en la Sala de Professors del Dpto. de Treball Social i Serveis Socials (planta baixa de l'edifici de Ciències Socials).

Pots consultar tota la informació en la pàgina web del Departament de Treball Social i S. Socials

• Dimarts, 17
  • Logo Vpe

LLISTAT D'ASSIGNACIONS DE PRÀCTIQUES EXTERNES PER TITULACIÓ

• Dilluns, 9
  • Logo Vpe

ESTUDIANTS ADMESOS EN PRÀCTIQUES EXTERNES I LLOC I DATA DE LES ENTREVISTES.

• Grau en ADE / Grau en Economia: L'estudiant, prèviament a l'entrevista, haurà d'haver revisat l'oferta de places publicada en aquesta pàgina web, a fi que el procés d'assignació es realitze de la manera més àgil possible.
    • Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • Grau en Sociologia: el llistat d'admesos/as i lloc i data d'entrevistes es publicarà el dimarts, 10 de setembre.

LA NO ASSISTÈNCIA A l'ENTREVISTA COMPORTA LA RENÚNCIA A les PRÀCTIQUES-
    Els/as estudiants que renuncien a les pràctiques podran modificar la seua matrícula el 18 i 19 de setembre de 2013. Serà necessari sol·licitar-ho enviant un e-mail a practica.empresa@ua.es amb l'assumpte:"modificació de matrícula" i indicant nom, cognoms, DNI i estudi. Ells mateixos podran realitzar la modificació de matrícula en el Campus Virtual l'endemà de la sol·licitud.

• Tornar al tauler principal

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es