Vicedeganat de Pràctiques Externes - Notícies publicades en Novembre, 2013

Notícies publicades en Novembre, 2013
  • Dimecres, 20
  • logo UA

BEQUES SANTANDER-CRUE-CEPYME (CONVOCATÒRIA 2013-14)

S'obri la tercera convocatòria del programa de pràctiques que el Banc de Santander va acordar finançar en 2011 en col·laboració amb la CRUE i la CEPYME, amb l'objecte de promoure la realització de pràctiques d'estudiants matriculats en les universitats espanyoles associades a la CRUE durant un període de tres mesos en xicotetes i mitges empreses, facilitant així la seua posterior inserció laboral.

Més informació sobre el programa.

• Dimarts, 12

OFERTA D'OCUPACIÓ: COORDINADOR REGIONAL PROGRAMA FORMATIU MÀRQUETING DIGITAL

L'empresa Góbalo està gestionant l'oferta pública d'ocupació d'un Coordinador/a regional d'un programa formatiu en Màrqueting Digital a Alacant. Per a informació sobre les característiques de l'oferta consulta la pàgina web del GIPE o punxa ací.

• Dilluns, 11

RECURSOS PER A l'OCUPACIÓ A ALACANT

Divendres que ve dia 15, a les 12:00 hores en el saló d'actes de l'EPS, la UA reuneix als principals agents d'ocupació d'Alacant, per a una orientació directa amb els estudiants.

Per a més informació i inscripcions punxa ací.

• Divendres, 8
  • logo UA

SEMINARI "RUMB A l'OCUPACIÓ 2.0"

Amb l'objecte d'ajudar a l'estudiant en la cerca i obtenció d'ocupació utilitzant tècniques 2.0, la Universitat d'Alacant acull el seminari Rumb a l'Ocupació 2.0 dilluns que ve 11 de novembre en el saló de graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials. Organitzat per l'Observatori d'Inserció Laboral de la UA, la trobada aprofundirà, d'una banda, a millorar el CV a través de les xarxes socials, i per una altra, la creació i desenvolupament d'una pròpia marca personal per a aconseguir-ho.

• Tornar al tauler principal

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es