Vicedeganat de Pràctiques Externes - Notícies publicades en Setembre, 2011

Notícies publicades en Setembre, 2011
  • Divendres, 23
  • logo UA

ESTUDIANTS ADMESOS EN PRÀCTIQUES I CITES AMB EL LLOC I DATA DE LES ENTREVISTES AMB ELS TUTORS

- Administració i direcció d'empreses / Economia

- Ciències Empresarials (Admesos)

- Ciències Empresarials (No admesos i Llista d'Espera) (Nota de cort: 6,11)

- Publicitat i Relacions Públiques

- Sociologia

Els estudiants no admesos o que renuncien a les pràctiques poden sol·licitar la modificació de la matrícula fins al 5 d'octubre. Per a açò hauràs d'enviar un e-mail a practica.empresa@ua.es, assumpte: "Modificació de matrícula", indicant nom i cognoms, DNI i estudi. Després ja podràs realitzar tu mateix la modificació de matrícula en el teu Campus Virtual els dies 4 i 5 d'octubre.

• Dilluns, 19

LLISTAT ACTUALITZAT D'OFERTA DE PLACES DE PRÀCTIQUES PER TITULACIONS 2011-2012

Informació important que has de consultar abans d'acudir a l'entrevista d'adjudicació d'empreses.

Publicació de llista d'admesos i llista amb el lloc i hora de les entrevistes: divendres 23 de setembre. Entrevistes: del 26 al 29 de setembre.

- Administració i direcció d'empreses/Economia

- Empresarials

- Publicitat

- Sociologia

• Divendres, 9

SI VAS A SOL·LICITAR PRÀCTIQUES: TERMINIS A TENIR EN COMPTE

ADE - CC. EMPRESARIALS - ECONOMIA - PUBLICITAT I RR.PP. - SOCIOLOGIA

Sol·licitud de pràctiques en empresa del 6 al 20 de setembre de 2011, excepte si se sol·licita Convocatòria Extraordinària (C1) que serà del 6 al 9 de setembre. A través del Campus Virtual - Module Pràctiques en Empresa en el mateix moment en què realitzen la matricula oficial.
    Jornada Informativa de Pràctiques en Empresa per a estudiants - 21 de setembre a les 11 hores, saló d'actes de l'edifici Germà Bernàcer.
     Publicació en la web del VPe d'estudiants admesos i cites amb el dia i lloc de les entrevistes amb els tutors: 23 de setembre de 2011
    Entrevista amb els tutors per a l'adjudicació de places: del 26 al 29 de setembre 2011
    Llistat Provisional d'adjudicació: 3 d'octubre 2011
    Llistat Definitiu d'adjudicació: 6 d'octubre 2011
    Modificació matrícula estudiants no admès o que renuncie a les pràctiques: fins al 5 d'octubre de 2011

• Divendres, 2
  • logo UA

Acte de presentació de les pràctiques externes en empreses i institucions 2011/2012

Per a l'alumnat que vaja a realitzar pràctiques externes durant el curs 2011-12 hem organitzat un acte de presentació el dimecres 21 de setembre de 2011 a les 11.00 h., amb una durada aproximada d'una hora, en el Saló d'Actes de l'edifici Germà Bernàcer.

Recorda que el termini de sol·licitud a través del Campus Virtual és del 6 al 20 de setembre.

Retransmissió en directe de l'acte

• Dijous, 1
  • Imatge manual

Manual d'inscripció de Pràctiques en Empreses (excepte Treball Social)

Ací tens una guia ràpida per a realitzar la inscripció en pràctiques a través del Campus Virtual.

Termini d'inscripció: del 6 al 20 de setembre

Una vegada tancat el procés d'adjudicació, des de la secretaria del VPe et matricularem de l'assignatura de Pràctiques.

• Tornar al tauler principal

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es