Vicedeganat de Pràctiques Externes - Notícies publicades en Març, 2011

• Dimecres, 30
  • Logo GIPE

Marató d'ocupació i autoocupació - 13 d'abril

El dimecres 13 d'abril tindrà lloc la décimotercera edició de la Marató d'Ocupació i Autoocupació en l'Hall de l'Aulari II. Participaran empreses i organitzacions públiques i privades aportant ocupació, informació, il·lusió i recursos per a fer més eficaç la recerca d'ocupació per part d'alumn@s i titulad@s de la nostra universitat.

• Divendres, 25
  • imatge clip curse

Jornada de professionalització - Dimecres 6 d'abril

Dirigida a tots els alumnes de la Facultat d'Econòmiques. L'experiència d'accedir al món laboral explicada des de totes la perspectives: per professionals de l'àmbit públic i privat, per un alumne de pràctiques recentment egressat i un emprenedor de la UA. Consulta l'horari i lloc per a cadascuna de les titulacions.

• Dijous, 10
  • Dia Treball Social

DIA MUNDIAL DEL TREBALL SOCIAL (15 DE MARÇ): Acte acadèmic

La Facultat de CC.Econòmiques i Empresarials, a través del Vicedeganat de Treball Social, i el Dpto. de Treball Social i Serveis Socials organitzen un acte acadèmic el dimarts 15 de març en commemoració del Dia Mundial del Treball Social, en col·laboració amb el Col·legi Oficial de Diplomats en Treball Social i AA.SS.:

• "L'Agenda Global del Treball Social i el Desenvolupament Social". Mª Asunción Martínez Román. Membre del Comitè executiu de l'European Association of Schools of Social Work (EASSW)
    • “Drets humans i ètica professional des de la perspectiva dels estudiants”. Estudiants d'1º curs del Grau en Treball Social.

Saló d'Actes "Alfredo Orts" (Edifici d'Òptica) - 10.30h

• Dilluns, 7
  • logo UA

Quarta Edició del Programa de Pràctiques Formatives de Banca Comercial de Banc Santander