Vicedeganat de Pràctiques Externes - Notícies publicades en Setembre, 2010

Notícies publicades en Setembre, 2010
  • Dimecres, 29
  • Signe d'Exclamació

Estudiants admesos en pràctiques i cites amb el dia i lloc de les entrevistes amb els tutors

- Administració i direcció d'empreses / Economia

- Ciències Empresarials (Admesos)

- Ciències Empresarials (No admesos i Llista d'Espera)

- Publicitat i Relacions Públiques

- Sociologia

• Dimarts, 28
  • logo UA

Convocatòria de pràctiques curriculars en l'estranger - CAM (Casablanca / Londres)

La CAM i la Facultat d'Econòmiques convoquen 5 beques per a la realització de pràctiques curriculars en les oficines de la CAM de Londres (3 beques) i Casablanca (2 beques)

Llista d'admesos i convocatòria d'entrevistes

Estudiants seleccionats ( publicat 26-10-2010)

• Divendres, 24
  • Logo Vpe

Llistat actualitzat d'ofertes de places de pràctiques per titulacions. Curs 2010-11

Informació important que has de consultar abans d'acudir a l'entrevista d'adjudicació d'empreses.

Publicació de llista d'admesos i llista amb el lloc i hora de les entrevistes: dimecres 29 de setembre.

Entrevistes: del 30 de setembre al 5 d'octubre

- Administració i direcció d'empreses/Economia

- Empresarials

- Publicitat

- Sociologia

• Divendres, 17

Oferta de 2 places de pràctiques en l'empresa Hierros Turia

L'empresa Hierros Turia ofereix dues places de pràctiques per a estudiants d'ADE o Economia. Funcions: gestió administrativa-comptable i atenció al client (1 plaça jornada completa i 1 plaça mitjana jornada) amb possible continuïtat en la seua sucursal d'Alacant. Ajuda Econòmica fins a 350 euros/mes.

Els interessats han de realitzar la seua inscripció en el mòdul de pràctiques de Campus Virtual i enviar el seu CV fins al 24 de setembre a practica.empresa@ua.es per a una posterior entrevista el dia 27 de setembre amb els responsables de RR.HH. de l'empresa.

• Dijous, 9
  • logo UA

Acte de presentació de les pràctiques externes en empreses i institucions 2010/2011

Per als alumnes interessats a realitzar pràctiques externes durant el curs 2010-11 hem organitzat un acte de presentació el dimecres 15 de setembre de 2010 a les 12.00 h, amb una durada aproximada d'1 hora, en el Saló d'Actes de l'edifici Germán Bernáncer.

• Dimecres, 8

ESTUDIANTS NO ADMESOS O QUE RENUNCIEN A les PRACTIQUES EXTERNES

• Dijous, 2
  • Imatge manual

Manual d'inscripció en Pràctiques en Empreses (excepte Treball Social)

Ací tens una guia ràpida per a realitzar la inscripció en pràctiques a través del Campus Virtual. Termini d'inscripció: del 7 al 24 de setembre.

Una vegada tancat el procés de selecció, des de la Secretaria del VPE et matricularem de l'assignatura de Pràctiques que podràs comprovar en el teu segon rebut de matrícula.

• Tornar al tauler principal

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es