Vicedeganat de Pràctiques Externes - Notícies publicades en Desembre, 2010

Notícies publicades en Desembre, 2010
  • Dimarts, 21
  • Observatori Inserció Laboral

De pràctiques. Els estudiants i el seu protagonisme en les relacions entre la Universitat i el seu entorn.

Article de Raúl Ruiz, Vicedegà de Pràctiques Externes, sobre la importància i necessitat d'una relació fluïda i fructífera entre universitats i empreses i el destacat paper que exerceixen els estudiants en aqueixa relació.

• Divendres, 17
  • Logo Vpe

CONVOCATÒRIA D'UNA BECA PER Al PROCESSAMENT DE DADES DEL VICEDEGANAT DE PRACTIQUES EXTERNES

El VPe convoca una beca per al procesamieno de dades dels qüestionaris de qualitat del Vicedeganat de Prà ctiques Externes destinada a estudiants matriculats en la Llicenciatura de Sociologia.

Termini de sol·licitud: del 10 al 21 de gener

Imprès de sol·licitud Convocatòria

Alumnes admesos i convocatòria d'entrevistes per al dilluns, 31 de gener

• Dimarts, 14
  • logo UA

ENS TRASLLADEM!

El Vicedeganat de Pràctiques Externes juntament amb el de Relacions Internacionals i Mobilitat ens traslladem a l'Edifici Germà Bernàcer. Vos atendrem en les noves oficines de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials, a partir del DILLUNS 20 DE DESEMBRE.

Estem en l'edifici 31-Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials i ens anem a l'edifici 36-Germà Bernàcer.

• Dilluns, 13
  • Logo GIPE

Cicle de presentació d'empreses: del 13 al 16 de desembre

El Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació (GIPE) de la Fundació General de la Universitat d'Alacant, organitza el Cicle de Presentació d'empreses dirigit a estudiants. Facultat d'Econòmiques i Empresarials (Aula Ernest Lluch) del 13 al 16 de desembre de 2010. (Més informació sobre calendari de presentació i perfils requerits)

Els assistents a les presentacions hauran de portar la seua C.V. a cadascuna d'elles.

Es prega confirmació d'assistència, per email o telèfon: Tel. 965909795 ,Email: mj.piqueres@ua.es

• Dijous, 9
  • Logo Vpe

Conferència: La paternitat en el post-divorci i la disputa de la custòdia dels menors a Finlàndia. Exploració de les actituds dels professionals que treballen amb famílies i que s'ocupen dels casos de divorci"

Activitat de formació contínua dirigida als tutors de pràctiques de Treball Social.

17 de desembre de 2010 a les 9,30 hores en el Saló de Graus de la Facultat d'Econòmiques

Ponent. Leena Autonen-Vaaraniemi, PhD (University of Tampere Centre for Advanced Study- Finlàndia)

• Tornar al tauler principal

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat