Tutors de Pràctiques Externes de la Universitat

Els/as tutors/as coordinadors de Pràctiques Externes, tenen com la seua principal funció aconsellar als estudiants en la cerca de pràctica, validar les empreses noves aportades, així com coordinar a la resta de tutors de la seua titulació.

A més serà responsabilitat dels tutors/coordinadors mantenir relació periòdica amb les empreses/institucions col·laboradores a través de visites presencials, correu electrònic o contacte telefònic. Aquest seguiment té com a finalitat garantir la qualitat del programa de pràctiques externes.

Comissió de Pràctiques Externes 17/03/2017

Equip de Tutors/as

Turisme + ADE

Masteres Universitaris