Tauló d'Ofertes de Pràctiques

Si eres estudiant

Poden consultar les ofertes de pràctiques en la teua UAcloud i així poder contactar amb les empreses/institucions i poder formalitzar la seua proposta de pràctiques.

El contacte amb l'empresa serà on-line, des del teu e-mail de la UA (.......@alu.ua.es) a través d'una carta de presentació, juntament amb la teua curriculum vitae. Posteriorment, si l'empresa ho considera oportú, podràs concretar una entrevista amb les quals tinguen interès en la teua petició i gestionar les condicions de la teua pràctica (període, horari, funcions i activitats a desenvolupar, si concedeix ajuda econòmica o no, etc...)

Consell per als estudiants: Recorda que quan envies missatges de correu electrònic has de plantejar-ho com si estigueres dirigint-te al teu ocupador en un entorn empresarial, utilitzant un to professional en tot moment. Us recomanem no usar lletres majúscules i signar sempre els missatges.

Una vegada tingues l'empresa, aquesta deu tenir un conveni de cooperació amb la Universitat d'Alacant

Grau en Treball Social:

Es comunicarà amb antelació el termini per a la sol·licitud de places. Informació per a l'estudiant.

Si eres una empresa o institució

Pots anunciar una oferta d'ocupació o pràctiques en el nostre Campus Virtual a través d'aquest formulari

Recorda que totes les empreses que col·laboren han de tenir signat el conveni de cooperació amb la UA.

Grau en Treball Social
Per a realitzar una oferta de pràctiques, pots emplenar aquest formulari.

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es