IAESTE en la nostra Facultat

IAESTE és una Associació Internacional per a l'Intercanvi d'Estudiants Tècnics.

El programa IAESTE ofereix i tramita pràctiques de caràcter internacional a estudiants d'especialitats tècniques, o a empreses nacionals que accedisquen a acollir futurs professionals estrangers. La característica principal del programa d'intercanvi professional IAESTE és l'enorme versatilitat de les ofertes amb les quals treballa. Els paràmetres que defineixen l'oferta són flexibles i els decideix l'empresari en funció de les seues necessitats. Així mateix els estudiants accedeixen a un ampli ventall de propostes professionals concordes a les seues motivacions, currículum i agenda acadèmica.

Les pràctiques són remunerades, assegurant-se uns ingressos mínims que permeten a l'estudiant fer front al cost de vida del país de destinació. La jornada laboral acostuma a ser de 40 hores setmanals.

L'allotjament i la recepció és a càrrec de l'associació, i ademas d'organitzar activitats culturals durant la campanya, es manté atenció contínua a les empreses i estudiants per a corregir qualsevol dubte o incidència.

• Delegat: Alberto Romera García
  • Subdelegat: Juan Llorens Baeza

Correu electrònic: iaeste.eco.ua@gmail.com

@IAESTE_Alacant

IAESTE Alacant

Es tracta d'un programa que ofereix la posiblidad d'obtenir experiència tècnica relacionada amb els teus estudis mitjançant la realització de pràctiques remunerades en institucions i empreses estrangeres, així com viatjar, conèixer diverses cultures, divertir-te...a més de millorar el teu nivell d'idiomes.

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es