Les teues pràctiques d'empresa pas a pas

PAS 0: PREPARA'T

• Matricula't de l'assignatura de pràctiques del teu Grau
  • Cerca empresa, mira llistat en la teua UACloud >> Targeta PRÀCTIQUES EN EMPRESA >> Menú GESTIONES >> SOL·LICITUDS I OFERTES

PAS 1: SOL·LICITA ENTREVISTA AMB LES EMPRESES QUE T'INTERESSEN PER A LES TEUES PRÀCTIQUES

• Contacta amb l'empresa/institució de forma on-line des del teu e-mail de la UA (.......@alu.ua.es) a través d'una carta de presentació juntament amb la teua curriculum vitae.
  • Convenç-los que t'acullen com a estudiant en pràctiques donant-li bons motius per a açò.

PAS 2: L'EMPRESA ET SELECCIONA

És important i imprescindible que tingues un correu personal en la configuració del teu perfil d'UACloud (UACloud >> La meua configuració >> General >> Correu electrònic personal), diferent al de la UA (.......@alu.ua.es)

PAS 3: COMENÇA LES TEUES PRÀCTIQUES

• Uns dies abans del començament de les teues pràctiques rebràs un avís en el teu correu personal indicant que l'Acord Annexe de Pràctiques aquesta disponible per a la signatura en la teua UACloud.
  • El teu tutor/a acadèmic/a contactarà amb tu en una primera tutoria per a comentar-te les característiques de la teua pràctica i iniciar el procés de signatura on-line de l'Acord Annexe de Pràctiques en el qual tu eres el primer signatari.
  • El procés culminarà després de la signatura on-line, en aquest ordre, del tutor/a d'empresa i del tutor/a UA. Una vegada signat per les tres parts serà quan pugues incorporar-te a l'empresa i iniciar les teues pràctiques.

PAS 4: ACABA LES TEUES PRÀCTIQUES

• Desenvolupa la teua Memòria de pràctiques i li la lliures al teu tutor/a en termini i forma.
  • En finalitzar les teues pràctiques, després de la data fi que pose en el teu Annex, recorda emplenar el Qüestionari de Qualitat en la teua UACloud>> Targeta de Pràctiques

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es