Beca per a processament de dades de qualitat en el VPe - Sociologia

Logo Vpe

1. OBJECTIU

En el Vicedeganat de Pràctiques Externes (VPe) de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant existeix un seriós compromís de millora contínua en les seues activitats i en la seua gestió. Açò inclou els serveis que presta tant a la comunitat universitària com a les empreses i institucions que col·laboren amb aquest organisme.

Per a la consecució d'aquest compromís s'han dissenyat una sèrie d'eines de diagnòstic i avaluació que en format de qüestionaris són emplenats per totes i cadascuna de les parts implicades en el procés, és a dir, estudiants, empreses/institucions i VPe a través dels seus tutors acadèmics.

En definitiva, el processament d'aquests qüestionaris és una eina fonamental per a la millora contínua de les pràctiques externes i per a açò es convoca la present beca de col·laboració.

2. BENEFICIARIS

Estudiants matriculats en la Llicenciatura o el Grau de Sociologia.

3. PLAZA

Una plaça. La durada de la beca serà d'un semestre acadèmic durant el curs 2012/13.

4. DOTACION ECONÒMICA

L'estudiant seleccionat percebrà una ajuda econòmica d'1.200 euros bruts.

5. SOL·LICITUDS

A la instància de sol·licitud haurà d'acompanyar-se un Currículum vitae amb una extensió màxima de 2 pàgines.

6. VALORACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

Es tindran en compte els següents aspectes:

%u2022 Nota mitjana de l'expedient acadèmic.

%u2022 Experiència prèvia en el tractament de qüestionaris.

%u2022 Haver participat en el programa de pràctiques del VPe.

7. TERMINI DE SOL·LICITUDS

Del 12 de desembre de 2012 a l'11 de gener de 2013 en el Vicedeganat de Pràctiques Externes de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials. (La secretaria del Vpe romandrà tancada del 22 de desembre de 2012 al 6 de gener de 2013).

El 17 de gener de 2013 es publicarà el llistat amb les dates i hores de l'entrevista personal de cada sol·licitant, que tindrà lloc en el Vicedeganat de Pràctiques Externes de la Facultat d'Econòmiques (edifici Germà Bernàcer. Planta baixa).

8. COMISSIÓ DE SELECCIÓ

Tots els candidats hauran de realitzar una entrevista personal amb els professors Mª Jesús Santa María Beneyto i Raúl Ruiz Callat.

La selecció final quedarà publicada el 25 de gener de 2013 en aquesta mateixa Web.

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es