Ajuda pràctiques en l'estranger per a estudiants del màster de cooperació al desenvolupament

CURS 2013-14

CONVOCATÒRIA D'AJUDES PER A la REALITZACIÓ DE PRÀCTIQUES EN L'ESTRANGER PER Als ESTUDIANTS DEL MÀSTER OFICIAL EN COOPERACIÓ Al DESAROOLLO.

Els interessats disposaran fins al 22 de juliol de 2014 per a formular les reclamacions i al·legacions que estimen pertinents. Es formularan per escrit a través de l'imprès de Sol·licitud/Reclamació/Suggeriment, que podrà lliurar-se personalment en el Vicedeganat de Pràctiques Externes de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials (Edifici Germà Bernàcer) o per correu electrònic (practica.empresa@ua.es).

• RESOLUCIÓ DEFINITIVA

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es