Calendari Acadèmic de les Pràctiques Externes

CURS 2019/20

Matrícula per a pràctiques externes - 2019/20

Activitats :
Data límit lliura documentació en l'Oficina de Pràctiques i Empleabilidad, Si aquestes matriculat en el curs 2019/20:
  • Si l'empresa/institució no té conveni: 20 de maig 2020
  • Si l'empresa/institució té conveni: 5 de juny de 2020

Les pràctiques que s'inicien en el mes de juliol han de realitzar-se a jornada completa i així poder finalitzar-les el 31 d'agost de 2020.

El mes d'agost és inhàbil a l'efecte de comptabilitzar terminis i lliurar documentació.

Pràctiques Curriculars 2019/20

• Període per a la realització de les meues Pácticas:
    • Data d'inici : 1 d'octubre de 2019
    • Data límit per a acabar les meues pràctiques: 31 d'agost de 2020
  • Lliurament de la meua proposta de Pràctiques Externes: consulta ELS TEUS PRÀCTIQUES PAS A PAS
    • Si lliures una oferta d'una empresa/institució que amb conveni: 15 dies hàbils abans de l'inici de les teues pràctiques.
    • Si lliures una oferta d'una empresa/institució sense conveni, o si el conveni no contempla les pràctiques extracurriculares: Un mes abans de l'inici de les teues pràctiques.
  • Lliurament de la meua memòria de Pácticas: consulta ELS TEUS PRÀCTIQUES PAS A PAS
    • Lliurament de la Memòria al tutor/a acadèmic: Es lliurarà en els 7 dies hàbils següents a la data fi de les teues pràctiques.
    • Estudiants de TADE: Es lliurarà al tutor/a acadèmic, als 5 dies següents a la data fi de les teues pràctiques
    • Pràctiques realitzades a l'estiu: Data límit per a lliurar la memòria serà el 5 de setembre 2020
    • Manera de lliurar la meua memòria: a través de el meu UAcloud
  • Emplenament i tancament d'actes assignatures de pràctiques:

Pràctiques Extracurriculares 2019/20

• Data d'inici de les meues pràctiques. 1 d'octubre de 2019
  • Data límit per a finalitzar les meues pràctiques: 30 de setembre 2020
  • Lliurament de la Memòria al tutor/a acadèmic: Es lliurarà en els 7 dies hàbils següents a la data fi de les teues pràctiques a través d'UAcloud.
  • Data límit lliura documentació en l'Oficina de Pràctiques i Empleabilidad:
    • Si l'empresa/institució no té conveni: 20 de maig 2020
    • Si l'empresa/institució té conveni: 5 de juny de 2020

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es