Calendari Acadèmic de les Pràctiques Externes

Activitats :

• Pràctiques Meeting Point - 25 de setembre de 2019
  • Desdejunis amb empreses - Febrer de 2020

Si aquestes matriculat en el curs 2019/20, la data límit lliura documentació en l'Oficina de Pràctiques i Empleabilidad:

• Si l'empresa/institució no té conveni: 20 de maig 2020
  • Si l'empresa/institució té conveni: 15 de juny de 2020

Les pràctiques que s'inicien en el mes de juliol han de realitzar-se a jornada completa i així poder finalitzar-les el 31 d'agost de 2020.

El mes d'agost és inhàbil a l'efecte de comptabilitzar terminis i lliurar documentació.

Pràctiques Curriculars 2019/20

• Període per a la realització de les meues Pácticas:
    • Data d'inici: 1 d'octubre de 2019
    • Data límit per a acabar les meues pràctiques: 31 d'agost de 2020
  • Lliurament de la meua proposta de Pràctiques Externes: consulta ELS TEUS PRÀCTIQUES PAS A PAS
    • Si lliures una oferta d'una empresa/institució que amb conveni: 15 dies hàbils abans de l'inici de les teues pràctiques.
    • Si lliures una oferta d'una empresa/instituciósense conveni, o si el conveni no contempla les pràctiques extracurriculares: Un mes abans de l'inici de les teues pràctiques.
  • Lliurament de la meua memòria de Pácticas: consulta ELS TEUS PRÀCTIQUES PAS A PAS
    • Lliurament de la Memòria al tutor/a acadèmic: Es lliurarà en els 7 dies hàbils següents a la data fi de les teues pràctiques.
    • Estudiants de TADE: Es lliurarà al tutor/a acadèmic, als 5 dies següents a la data fi de les teues pràctiques
    • Pràctiques realitzades a l'estiu: Data límit per a lliurar la memòria serà el 5 de setembre 2020
    • Manera de lliurar la meua memòria: a través de el meu UAcloud
  • Emplenament i tancament d'actes assignatures de pràctiques:

Pràctiques Extracurriculares 2019/20

• Data d'inici de les meues pràctiques. 1 d'octubre de 2019
  • Data límit per a finalitzar les meues pràctiques: 30 de setembre 2020
  • Lliurament de la Memòria al tutor/a acadèmic: Es lliurarà en els 7 dies hàbils següents a la data fi de les teues pràctiques mitjançant UAcloud.
  • Fecha límite entrega documentación en la Oficina de Prácticas y Empleabilidad:
    • Si la empresa/institución no tiene convenio: 20 de mayo 2020
    • Si la empresa/institución tiene convenio: 15 de junio de 2020

CURS 2018/19

La matrícula de les Pràctiques Externes es realitzarà en el període de matrícula del 4 al 10 de setembre de 2018 accedint a UACloud CV el dia de la teua cita i matriculant-te. Recorda que hi ha un segon termini de matrícula del 23 al 25 de gener 2019 on podràs afegir l'assignatura de pràctiques.

Modificació de matrícula:

Si t'has matriculat al setembre, i no vols realitzar pràctiques, abans del 23 de gener de 2019 podràs sol·licitar-nos que modifiquem la teua matrícula per a poder llevar-te l'assignatura de pràctiques i així poder afegir-te assignatures optatives de segon semestre.Sol·licita-ho a través del contacta amb nosaltres.

Terminis lliura documentació per a l'inici de les teues pràctiques:
  • Si lliures una oferta d'una empresa/institució amb conveni: 15 dies hàbils abans de l'inici de les teues pràctiques.
  • Si lliures una oferta d'una empresa/institució sense conveni, o si el conveni no contempla les pràctiques extracurriculares: Un mes abans de l'inici de les teues pràctiques.

Data límit lliura documentació en l'Oficina de Pràctiques i Empleabilidad curs 2018-2019:
  • Si l'empresa/institució no té conveni: 20 de maig de 2019
  • Si l'empresa/institució té conveni: 15 de juny de 2019

Les pràctiques que s'inicien en el mes de juliol han de realitzar-se a jornada completa i així poder finalitzar-les el 31 d'agost de 2019.

Pràctiques Curriculars 2018/19

• Període per a la realització de les meues pràctiques:
    • Data d'inici: 1 d'octubre de 2018
    • Data límit : 30 d'agost 2019
  • Lliurament de la meua memòria de pràctiques:
    • Pràctiques realitzades a l'estiu: Data límit per a lliurar la memòria serà el 5 de setembre 2019
    • Manera de lliurar la meua memòria: Via email o a través de tutoria d'ua cloud.
  • Tancament d'actes fins al 21 de setembre 2019

Pràctiques Extracurriculares 2018/19

• Data d'inici de les meues pràctiques. 1 d'octubre de 2018.
  • Data límit per a finalitzar les meues pràctiques: 30 de setembre 2019.

Emplenament i tancament d'actes assignatures de pràctiques:

Els terminis són els que estableix el Calendari Oficial 2018/19 .

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es