Calendari Acadèmic de les Pràctiques Externes

Matrícula 2018/19

La matrícula de les Pràctiques Externes es realitzarà en el període de matrícula del 4 al 10 de setembre de 2018 accedint a UACloud CV el dia de la teua cita i matriculant-te. Recorda que hi ha un segon termini de matrícula del 23 al 25 de gener 2019 on podràs afegir l'assignatura de pràctiques.

Si t'has matriculat al setembre, i no has lliurat oferta d'una empresa/institució abans del 23 de gener de 2019, pots modificar la teua matrícula i afegir assignatures optatives de segon quadrimestre, has de sol·licitar-ho a través del contacta amb nosaltres.

Terminis lliura de la documentació de la teua proposta de pràctica:

• Si lliures una oferta d'una empresa/institució amb conveni: 15 dies hàbils abans de l'inici de les teues pràctiques.
  • Si aportes una empresa/institució/nova, o si el conveni no contempla les pràctiques extracurriculares: un mes abans de l'inici de les teues pràctiques.

Data límit lliura documentació en l'Oficina de Pràctiques i Empleabilidad:

Si l'empresa/institució no té conveni: 20 de maig de 2019

Si l'empresa/institució té conveni: 15 de juny de 2019

Les pràctiques han de realitzar-se a jornada completa i així poder finalitzar el 31 d'agost de 2019

El mes d'agost és inhàbil a l'efecte de comptabilitzar terminis i lliurar documentació.

Terminis Pràctiques Curriculars 2018/19

• Període per a la realització de les meues pràctiques:
    • Data d'inici: 1 d'octubre de 2018
    • Data límit : 30 d'agost 2019
  • Lliurament de la meua memòria de pràctiques:
    • Lliurament de la Memòria al tutor/a acadèmic: Es lliurarà en els 7 dies hàbils següents a la data fi de les teues pràctiques.
    • Estudiants de TADE: Es lliurarà al tutor/a acadèmic, als 5 dies següents a la data fi de les teues pràctiques
    • Pràctiques realitzades a l'estiu: Data límit per a lliurar la memòria serà el 5 de setembre 2019
    • Manera de lliurar la meua memòria: Via email o a través de tutoria d'ua cloud.
  • Tancament d'actes fins al 21 de setembre 2019

Terminis Pràctiques Extracurriculares 2018/19

• Data d'inici de les meues pràctiques. 1 d'octubre de 2018.
  • Data límit per a finalitzar les meues pràctiques: 30 de setembre 2019.

Terminis para d'emplenament i tancament d'actes assignatures de pràctiques:

Els terminis són els que estableix el Calendari Oficial 2018/19 .

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es