Premis Vicedeganat de Pràctiques Externes

La Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials atorga els PREMIS VPe a diferents empreses i institucions que han destacat pel seu suport al programa de pràctiques de la Facultat en diferents àmbits, així com als estudiants que han obtingut una millor qualificació.

%u2022 Premie Inserció a les empreses que han realitzat un major esforç en els últims anys per la inserció laboral dels estudiants oferint-los un contracte de treball.

%u2022 Premie Trajectòria a les empreses que destaquen per la seua continuïtat i llarga tradició en la tutorización d'estudiants.

%u2022 Premie Col·laboració a les empreses que més estudiants acullen per a la realització de pràctiques externes.

%u2022 Premie Compromís per a les institucions que adquireixen un alt grau de compromís i implicació en la tutorización d'estudiants.

Premis del VPE per curs acadèmic

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es