Desdejunis amb Empreses - 2017/18

Hem creat aquest punt de trobada entre empreses/institucions i estudiants interessats en les pràctiques externes de la Facultat. Les empreses que ens visiten ens expliquen què fan, les seues experiències i per què volen que tu sigues el seu estudiant en pràctiques.

El desdejuni amb empreses es divideix en dues parts. En la primera, cada empresa es presenta de forma individual, i en la segona part, s'ofereix un desdejuni i un espai més proper per a parlar amb estudiants.

Una bona oportunitat per a conèixer i donar-nos a conèixer.

Curs 2017/18

Durant el mes de febrer de 2018 en la Sala Vicens Vives (Edif. Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials)
Formulari d'Inscripció

Dimecres, 7 de febrer. Grau en Sociologia