Desdejuni amb Empreses 2016-17

Hem creat aquest punt de trobada entre empreses/institucions i estudiants interessats en les pràctiques externes de la Facultat. Les empreses que ens visiten ens expliquen què fan, les seues experiències i per què volen que tu sigues el seu estudiant en pràctiques.

El desdejuni amb empreses es divideix en dues parts. En la primera, cada empresa es presenta de forma individual, i en la segona part, s'ofereix un desdejuni i un espai més proper per a parlar amb estudiants.

Una bona oportunitat per a conèixer i donar-nos a conèixer.

Curs 2016/17

Durant el mes de febrer de 2017 en la Sala Vicens Vives (Edif. Facultat de C. Econòmiques i Empresarials) a les 10h.

Dimarts 7 de febrer

Sala Vicens Vives (Facultat de C. Económiques i Empresarials) -  10h        Ver imágenes

Dimecres 22 de febrer

Sala Vicens Vives (Facultat de C. Económiques i Empresarials) -  10h

Durant el mes d'octubre de 2016 en la Sala Vicens Vives (Edif. Facultat de C. Econòmiques i Empresarials) a les 10h.

5 d'octubre

Sala Vicens Vives (Facultat de C. Económiques i Empresarials) - 10h.   Veure imatges

26 d'octubre

Sala Vicens Vives (Facultat de C. Econòmiques i Empresarials) - 10h.       Veure imatges