Activitats Vicedeganat de Pràctiques Externes 2020-2021

L'Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat, a més de la gestió del nostre programa de pràctiques, realitza altres activitats, com són els desdejunis empreses i conferències, encaminades a la inserció en el mercat de treball de l'alumnat de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, amb l'objectiu últim que els nostres estudiants complementen la seua formació.

També realitza altres activitats dirigides als tutors externs de les nostres Empreses i Institucions col·laboradores amb diversos esdeveniments formatius: seminaris, conferències, etc..o bé amb el nostre lliurament de premis i diplomes com a mostra del nostre agraïment.

• Desdejunis amb Empreses / Institucions: Febrer de 2021

Activitats d'altres cursos acadèmics

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es