Activitats Vicedeganat Pràctiques Externes 2010-11

Activitats desenvolupades en aquest curs acadèmic:

• Jornada de professionalització - Dimecres 6 d'abril. Dirigida a tots els alumnes de la Facultat d'Econòmiques. L'experiència d'accedir al món laboral explicada des de totes la perspectives: per professionals de l'àmbit públic i privat, per un alumne de pràctiques recentment egressat i un emprenedor de la UA. Més informació. Fotos de la jornada

• Jornades de Formació en Empleabilidad: 16 i 17 març de 2011 Més informació

Materials de les Jornades:

- Taller d'elaboració del Currículum vitae i la carta de presentació - José Antonio Fernández

- Noves tècniques de cerca activa d'ocupació - Miguel Ángel Sánchez de León

- Taller. Com enfrontar-se a una entrevista de treball - Elena Soliveres Sanjuán

• Seminari Pràctiques en Treball Social "L'enfocament comunitari en Treball Social: experiències i investigacions amb dones, joves, persones excloses i plans integrals". Marta Llobet Estany - Ferran Cortés Esquerre (Prof. de Treball social en la Universitat de Barcelona) 28 de gener de 2011 de 9,30 hores a 13,30.Saló de Graus de la Facultat d'Econòmiques.
  • El Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació (GIPE) de la Fundació General de la Universitat d'Alacant, organitza el Cicle de Presentació d'empreses dirigit a estudiants.Lloc: Facultat d'Econòmiques i Empresarials (Aula Ernest Lluch) del 13 al 16 de desembre de 2010. (Més informació sobre calendari de presentació i perfils requerits)
  • Embulla't. Trobada empresarial i de Networking. Ens embullem per a crear noves oportunitats. Alacant, divendres 26 de novembre de 2010.

Programa

• Seminari-taller "Capdavanter i emprenedor", qualitats pràctiques per a un futur professional en temps difícils. L'empresari Jesús Navarro Alberola, va oferir el passat 11 de novembre una conferència en la Facultat de Ciències Econòmiques en el marc del seminari "Capdavanter i emprenedor" organitzat per la Universitat d'Alacant. En ella l'empresari noveldense va traslladar als assistents les seues vivències personals en l'empresa familiar Carmencita i l'evolució d'aquesta per a ser capdavantera en el sector de l'alimentació.
  • Convocatòria d'una beca per al processament de dades del Vicedeganat de Pràctiques Externes. El VPe convoca anualment una beca de col·laboració dirigida als estudiants de Sociologia. Aquesta beca consisteix en el processament de les dades dels qüestionaris emplenats pels diferents col·lectius implicats en el programa de pràctiques: estudiants, empreses i institucions i tutors de la Universitat.  Convocatòria curs 2010-11
  • Acte de presentació de les pràctiques externes en empreses i institucions 2010-11

Per als alumnes interessats a realitzar pràctiques externes durant el curs 2010-11 es va organitzar un acte de presentació el dimecres 15 de setembre de 2010 a les 12.00 h, amb una durada aproximada d'1 hora, en el Saló d'Actes de l'edifici Germán Bernacer.

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es