Activitats Vicedeganat de Pràctiques Externes 2019-2020

L'Oficina de Pràctiques Externes i Empleabilidad, a més de la gestió del nostre programa de pràctiques, realitza altres activitats, com són els desdejunis empreses i conferències, encaminades a la inserció en el mercat de treball de l'alumnat de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, amb l'objectiu últim que els nostres estudiants complementen la seua formació.

També realitza altres activitats dirigides als tutors externs de les nostres Empreses i Institucions col·laboradores amb diversos esdeveniments formatius: seminaris, conferències, etc..o bé amb el nostre lliurament de premis i diplomes com a mostra del nostre agraïment.

Desdejunis amb Empreses i Institucions

• Ade, Economia i TADE: 4 de febrer de 2020
  • Publicitat i RRPP: 11 de febrer de 2020
  • Sociologia: febrer de 2020

Pràctiques Meeting Point - 25 de setembre de 2019

La Facultat d'Econòmiques dóna la benvinguda a les Pràctiques Externes d'aquest nou curs, amb la III edició del "Pràctiques Meeting Point".

¡ Veuen a conèixer a un bon nombre d'empreses que volen explicar amb tu!, parlaràs amb elles directament...¿Qui sap? ¡Potser realitzes les teues pràctiques en una d'elles! A més, podràs resoldre tots els teus dubtes en la breu xarrada inicial al començament de l'acte...

• Data: dimecres, 25 de setembre 2019
  • Hora: 10:30 h
  • Lloc: Saló d'Actes edifici Germà Bernàcer.
  • Video del acte.

Empreses participants:

• Titulacions d'ADE, Economia, TADE:
    • Aceitunas Cazorla
    • Eurocaja Rural
    • Everis
    • Hijos de Manuel Crespo
    • Mediterráneo SGI
    • Sha Wellness Clinic
    • Touratech
  • Publicitat i Relacions Públiques
    • Cableworld