Activitats del Vicedeganat de Pràctiques Externes 2017/18

El Vicedeganat de Pràctiques Externes, a més de la gestió del nostre programa de pràctiques, realitza i col·labora amb altres activitats, com són els Desdejuni amb Empreses o conferències, encaminades a la inserció en el mercat de treball de l'alumnat de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials i amb l'objectiu últim que els nostres estudiants complementen la seua formació.

També realitza altres activitats dirigides als tutors externs de les nostres Empreses i Institucions col·laboradores amb diversos esdeveniments formatius: seminaris, conferències, etc..o bé amb el nostre lliurament de premis i diplomes com a mostra del nostre agraïment.

GENERACIÓ KPMG: COMPARTIM VALORS I FUTUR

El Vpe, organitza una trobada entre estudiants de la nostra Facultat i l'empresa KPMG, per a donar a conèixer les seues pràctiques i la possibilitat d'incorporació al mercat laboral. Som una de les principals signatures mundials de serveis professionals en la prestació de serveis d'auditoria, fiscals i d'assessorament legal, financer i de negoci, amb un clar enfocament sectorial.

• Eres dinàmic→Amb nosaltres trobaràs diversitat de projectes on treballar.
  • Eres inquiet→Apostem per la formació contínua durant la teua carrera.
  • Eres global→Nostra xarxa internacional t'ofereix oportunitats a tot el món.
  • Eres compromès→Promovem valors ètics que beneficien a tota la societat.
  • Eres ambiciós→T'oferim oportunitats constants de desenvolupament professional.  Si eres així… Eres generació KPMG.

Veuen a conèixer-nos en Sala Vicens Vives dijous que ve 1 de març a les 11:00, en la Facultat d'Econòmiques (Universitat d'Alacant). La presentació la realitzarà el nostre soci director de KPMG Alacant i Murcia, Miguel Angel Parets

Deloitte: ¿On estaràs dins de cinc anys?

El Vpe, organitza una trobada entre  estudiants de la nostra Facultat i l'empresa Deloitte, per a donar a conèixer les seues pràctiques i la possibilitat d'incorporació al mercat laboral. ¿On estaràs dins de cinc anys? Depèn d'on comences. No ho dubtes, fa un pas avance i accedeix a un món d'oportunitats amb nosaltres. Deloitte creix cada dia gràcies als seus professionals i entre ells podries estar tu. Podràs formar part d'un equip multidisciplinari, que s'implica per a ajudar als seus clients a aconseguir l'excel·lència a través del desenvolupament de solucions específiques per a cada tipus de negoci, especialitzant-te en les diferents línies de servei que oferim (Consultoria, Consultoria de Riscos, Assessorament Financer, Auditoria, Assessorament Jurídic i Tributari).

Expliquem amb tu el pròxim dia 20 de febrer a les 11:00 del matí en la Sala Vicens Vives de la Facultat d'Econòmiques (Universitat d'Alacant) per a la presentació de Signatura que va a realitzar Beatriz Martín, Sòcia de Deloitte a Alacant.

¡Accepta el desafiament, uneix-te a l'equip!

Desdejuni amb empreses

Durant el mes de febrer de 2018 en la Sala Vicens Vives (Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials)

•      Dimecres, 7 de febrer 10:00 h
  •      Dimarts, 13 de febrer 10:00 h
  •      Dijous, 22 de febrer 11:00 h

Com muntar un negoci online sent estudiant

¿Vols saber com es munta un negoci online des de zero?. En aquesta conferència aprendràs com funciona la venda online, les eines que tens a la teua disposició i com pots fer ús de gegants com Amazon per a arribar a milions de clients potencials. També s'explicarà el funcionament dels anuncis de Facebook Ads i per què empreses com Hawkers s'han convertit en gegants gràcies a aquesta eina online. La xarrada serà a càrrec de Carlos Bravo, Enginyer Industrial. Va estudiar en universitats de França, Alemanya, Suïssa i Anglaterra. Ha realitzat un doctorat en el camp TIC sobre el desenvolupament de serveis informàtics. És a més blogger en marketingguerrilla.es, fundador de Beguerrilla i cofundador de Quondos. En el seu blog parla de màrqueting online, blogging i la seua experiència com a fundador de start-ups.

Formulari d'Inscripció  Data: Dimarts 19 de desembre - Hora: 11:00  Lloc: Saló de Graus Faculteu de CC. Econòmiques i Empresarials

Pràctiques Meeting Point-Sessió informativa Curs 2017/18

El dimarts 26 de setembre la Facultat realitzarà un acte de benvinguda per a celebrar-ho mitjançant el nostre "Pràctiques Meeting Point".  L'inici de l'esdeveniment està previst per a les les 11.00 amb una intervenció per part per la Vicedegana de Pràctiques Externes, Mónica Espinosa, en la qual es donarà a conèixer el funcionament bàsic de les pràctiques als estudiants i, a continuació, es presentarà a les empreses/institucions participants en el nostre "Pràctiques Meeting Point" que es desenvoluparà, durant tot el matí, en el jardí central de l'edifici Germà Bernàcer.Aquest acte és un punt de trobada on les empreses i institucions participants tenen diferents perfils al gust de tots els nostres estudiants i a les quals es podran dirigir amb total llibertat. És un format que permet la interacció directa dels estudiants i les empreses per a poder acostar-se més a la vida laboral real.

Empreses participants: - LEROY MERLÍN- AUDIFIEL- GIBELLER  - INVICTUS- GRUP CYMA  - AIJU- INVESTRATEGIA - CRUZ ROJA ESPANYOLA - GETTINGBETTER - CONVERSHARE- MOTOR LLEVANT - VEU: Revista Cultural de la UA.

Empleabilidad: "I...¿Ara, què? Com preparar-me per a aconseguir el meu treball ideal"

Aprèn a conèixer-te millor i a quin dedicar-te en el teu futur professional. També pots aconseguir fer les teues pràctiques en una empresa de prestigi. 17 i 19 d'octubre de 2017 - Places limitades (màxim 15 alumnes). Més informació

Activitats d'altres cursos acadèmics

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat