Activitats del Vicedeganat de Pràctiques Externes 2016-17

El Vicedeganat de Pràctiques Externes, a més de la gestió del nostre programa de pràctiques, realitza i col·labora amb altres activitats, com són els Desdejuni amb Empreses o conferències, encaminades a la inserció en el mercat de treball de l'alumnat de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials i amb l'objectiu últim que els nostres estudiants complementen la seua formació.

També realitza altres activitats dirigides als tutors externs de les nostres Empreses i Institucions col·laboradores amb diversos esdeveniments formatius: seminaris, conferències, etc..o bé amb el nostre lliurament de premis i diplomes com a mostra del nostre agraïment.

AJUDES ECONÒMIQUES PER A la REALITZACIÓ DE PRÀCTIQUES EN L'ESTRANGER - CURS 2016-2017

El VPe convoca ajudes per a la realització de pràctiques en l'estranger dirigida als estudiants de la nostra Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials durant el curs acadèmic 2016-17. L'objectiu d'aquesta convocatòria és afavorir la realització de pràctiques curriculars o extracurriculares en l'estranger dels nostres estudiants. Es concedeixen 10 ajudes de 500 euros cadascuna.

Resolució de 6 d'octubre de 2017 del Vicedeganat de Pràctiques Externes de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, per la qual es publica la llista provisional d'adjudicació d'ajudes per a la realització de pràctiques en l'estranger per als estudiants de la facultat durant el curs acadèmic 2016/17.

100 ESTUDIANTS 10 EMPRESES PETRER

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials participa en l'esdeveniment organitzat per l'Agència de Desenvolupament Local de Petrer i l'Observatori d'Inserció Laboral de la UA, amb la col·laboració del Consell d'Estudiants, on alts directius d'empreses de reconegut prestigi, amb seu a Petrer, es posaran cara a cara amb estudiants i egressats.

L'activitat se centra en un cara a cara personal, amb grups de 5 estudiants/egressats amb un o dos alts directius de cadascuna de les empreses seleccionades, i finalitzarà amb una activitat conjunta de conclusions.

L'edició té lloc el 6 d'abril de 2017, en horari de 10:00 (eixida des del Campus) a 15:00 hores (arribada al Campus) en les diferents seus d'aquestes empreses a Petrer.

TROBADA AMB PROFESSIONALS DE RECURSOS HUMANS. Coneix què és el que esperen les empreses de tu

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials col·labora en l'organització de la I Trobada amb professionals de Recursos Humans.

Data de celebració: dies 29 i 30 de març de 2017

Lloc: Saló d'Actes de la Facultat d'Econòmiques i Empresarials.

CONFERÈNCIA: "REVOLUCIÓ DE START-UPS A ALACANT: PER QUÈ NO HAS D'ANAR A SILICON VALLEY PER A TRIOMFAR"

Conferència del jove i reeixit emprenedor Andrés Torrubia. Enginyer de Telecomunicacions per la UPV. Cofundador i CEO de Fixr.com , MedBravo, Howmuch.net , Cofundador de Trymedia Systems, venuda a Macrovision Corporation en 2005 per 34.5 milions de dòlars. Autor de 10 patents. Anteriomente va treballar en el CERN (Europen Center for Nuclear Research). Eisenhower Flellow.

El dijous 2 de febrer, a les 13.00 h - Saló d'Actes de l'Edifici Germà Bernàcer

Coneix la seua experiència i les claus del seu èxit. ¡Tu pots ser el següent!

Sessió informativa Pràctiques Externes Curs 2016/17

Si t'has matriculat en Pràctiques Externes i no tens encara clar el funcionament, acudeix a la sessió informativa que tindrà lloc el 28 de setembre, dimecres, a les 11. 00 h en el Saló d'Actes d'Edif. Germà Bernàcer. 3, 2, 1.....PRÀCTIQUES!!!

Les pràctiques del curs 2016-17 ja estan ací. Dimecres que ve 28 de setembre realitzarem l'acte de benvinguda per a celebrar-ho. Vindran empreses i estudiants que ja han realitzat les seues pràctiques. Ens explicaran les seues experiències. ¡Veuen a veure'ls i després prendrem un aperitiu tots junts! Dia: Dimecres 28 de setembre Hora: 11.00 Lloc: Saló d'Actes edifici Germà Bernàcer.

Participen l'estudiant d'ADE-Economia, Jhon Edward Uribe, al costat del responsable d'International Business Development de l'empresa Blinker, Jorge Fayos; l'estudiant de Publicitat i RR.PP. Javier Valero i l'executiu de comptes de Gettingbetter Creative Studio, Ramiro Diego Seva; i l'estudiant de Sociologia, Alejandra Conca, amb la seua tutora externa en Creu Roja, Lidia Ramos, al costat de María Teresa Martín, egressada de la UA que actualment treballa en aquesta institució.

Presidència:

D. Juan Luis Nicolau, Degà de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials.

Sra. Mónica Espinosa Blasco, Vicedegana de Pràctiques Externes de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials.

Clausura:
Sra. Josefa Parreño Selva, Directora del Secretariat d'Ocupació i Suport a Estudiants.

Desdejuni amb Empreses

Durant el mes d'octubre 2016. Sala Vicens Vives (Edif. Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials) a les 10h.

• 5 d'octubre 2016
  • 19 d'octubre 2016
  • 26 d'octubre 2016

Durant el mes de febrer 2017. Sala Vicens Vives (Edif. Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials) a les 10h.

• 7 de febrer 2017
  • 13 de febrer 2017
  • 22 de febrer 2017

100 ESTUDIANTS 20 EMPRESARIS- 2ª EDICIÓ

Dijous 17 de novembre de 2016. L'Entitat de Conservació d'Atayalas i l'Observatori d'Inserció Laboral del Vicerectorat d'Estudiants de la Universitat d'Alacant; amb la col·laboració del Consell d'Estudiants de la UA, AlumniUA i el Vicedeganat de Pràctiques de la Fac. de CC. Econòmiques i Empresarials, han engegat la segona edició d'aquesta iniciativa en la qual 20 alts directius d'empreses de reconegut prestigi es posaran cara a cara amb estudiants i egressats.

Activitats d'altres cursos acadèmics

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es