Activitats del Vicedeganat de Pràctiques Externes 2015/16

AJUDES ECONÒMIQUES PER A la REALITZACIÓ DE PRÀCTIQUES EN L'ESTRANGER - CURS 2015-2016

El VPe convoca ajudes per a la realització de pràctiques en l'estranger dirigida als estudiants de la nostra Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials durant el curs acadèmic 2015-16. L'objectiu d'aquesta convocatòria és afavorir la realització de pràctiques curriculars o extracurriculares en l'estranger dels nostres estudiants.

Els imports màxims de les ajudes seran de:

• 600 %u20AC si l'empresa o institució se situa en un país europeu.
  • 900 %u20AC si l'empresa o institució se situa en un país no europeu.

Termini de presentació de sol·licituds: del 16 de maig al 3 de juny.

PROGRAMA DE MILLORA DE L'EMPLEABILIDAD CURSE 2015-2016

Per a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant és de gran importància treballar per millorar l'empleabilidad dels seus estudiants i augmentar les seues possibilitats d'inserció laboral. Per a açò, el Vicedeganat de Pràctiques Externes al costat del Programa d'Acció Tutorial de la Facultat, la Delegació d'Estudiants d'Econòmiques i l'Observatori Universitari d'Inserció Laboral han programat una sèrie d'activitats que us permetran obtenir certes habilitats i destreses de molta importància en la vostra futura inserció laboral.
Si vols accedir als tallers, xarrades o taules redones programades per als teus estudis solament has d'Inscriu-te acíAquells estudiants que vulguen obtenir un certificat d'assistència hauran de signar en la fulla d'assistència que estarà disponible en el lloc de celebració de cada taller.

[+INFORMACIÓ]

CONFERÈNCIA: "CONSELLS PER A EMPRENDRE DES DE ZERO: que m'ha funcionat al meu"

Premi Gal·la dels IMPORTANTS XXXI Conferencia UA

DESDEJUNI AMB EMPRESES - Curse 2015/16

100 ESTUDIANTS 20 EMPRESARIS

El passat 3 de desembre, l'Entitat de Conservació d'Atayalas ajunte l'Observatori d'Inserció Laboral del Vicerectorat d'Estudiants de la Universitat d'Alacant amb la col·laboració del Consell d'Estudiants de la UA i el Vicedecanato de Pràctiques Externes de la Facultat d'Econòmiques, van engegar una iniciativa en la qual 20 alts directius d'empreses de reconegut prestigi van tenir un cara a cara amb estudiants i egressats.

VII Jornades Internacionals sobre Sociologia de les Organitzacions i Capital Social

Els dies 18 i 19 de novembre aprendrem, de la mà d'experts contrastats, com optimitzar la gestió d'equips i formar a personal directiu capaç de dirigir persones de manera eficient.

SESSIÓ INFORMATIVA CURS 2015/16

Si t'has matriculat en Pràctiques Externes i no tens encara clar el nou funcionament, acudeix a la sessió informativa que tindrà lloc dijous que ve 24 de setembre en dos horaris alternatius, de matí i vesprada, per a facilitar-vos al màxim l'assistència.

1ª Sessió: 12.30 h Saló d'Actes Germà Bernàcer

2ª Sessió: 16.00 h Saló d'Actes Germà Bernàcer

Tallers de busqueda de pràctica per a estudiants curse 2015-16

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat