Activitats del Vicedeganat de Pràctiques Externes 2013-14

SETMANA DE L'EMPLEABILIDAD del 06 al 09 de maig 2014)

Per a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant és de gran importància treballar per a millorar l'empleabilidad dels seus estudiants i augmentar les seues possibilitats d'inserció laboral. Per a açò, el Vicedecanto de Pràctiques Externes (VPe) al costat del Programa d'Acció Tutorial de la facultat i l'Observatori Universitari d'Inserció Laboral va programar una sèrie d'activitats que els permeteren obtenir certes habilitats i destreses de molta importància en la seua futura inserció laboral.

Xarrada informativa sobre pràctiques (6 de maig de 2014)

• Alicia Bascuñana - Unitat de Pràctiques de la Universitat d'Alacant
  • María José Parra - Gabinet d'Iniciatives per a l'Ocupació de la Fundació general de la UA
  • Carmen Payá - Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
  • Antonio Muñoz - Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Taller "Cerca d'ocupació 2.0" (6 de maig de 2014): Isabel Iglesias Álvarez - Directora associada en Talentia Human Resources

Taller "Carta de presentació i currículum" (6 de maig de 2014) Elena Soliveres - CEEI d'Alcoi

Taller "Com enfrontar-se a una entrevista de treball" (6 de maig de 2014) Elena Soliveres - CEEI d'Alcoi

Mesa d'experiències professionals per titulacions (7 de maig de 2014)

ADE-ECONOMIA PUBLICITAT I RRPP SOCIOLOGIA

Francisco Picó - Cuatrecasas

Luis Collado González - KPMG

Eva Toledo - Padima

Pedro Algarra - Col·legi d'Economistes

Moderador: Bartolomé Marco Lajara (Vicedegà ADE i TADE)

Noël Lang - Gettinnbetter

Victor Esquerre - Imaginar-te

Trini Martí - Ajuntament d'Ibi

Irene Forteza - Render.com.es

Moderador: Enric Mira (Director del Dpto. de Comunicació)

Elisa Espony Henche - Directora RRHH Grup Suavinex

Mar Caballer - Tècnic Inserció Laboral del SERVEF

Malena Fabregat - Innovatech Asoociates

Jesús Francisco Estévez - Consultor internacional de recerques i projectes socials

Moderador: Oscar Santacreu (Vicedegà de Sociologia)

Taller "¿En què consisteix un procés de selecció?" (8 de maig de 2014) María Teresa Bañón - Equipe Humà

Xarrada informativa sobre estudis de postgrau (8 de maig de 2014) Coloma Taltavull - Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Taller "Treballar en equip" (8 de maig de 2014) Norma Jiménez - EMPREMTA Consulting; KEY EXECUTIVE, SL

Taller "Ser emprenedor" (8 de maig de 2014) Norma Jiménez - EMPREMTA Consulting; KEY EXECUTIV, SL

Treball Social: Jornada informativa "I després del Grau en Treball Social...¿què?"

• Pràctiques: Alicia Bascuñana - Unitat de Pràctiques de la Universitat d'Alacant
  • Ocupació: Noelia Ferri - Gabinet d'Iniciatives per a l'Ocupació de la Fundació General de la UA
  • Formació contínua: Juana Jordá - CONTÍNUA, Universitat d'Alacant
  • Colegiación: Sara Sola - Col·legi Oficial de Treball Social d'Alacant
  • Treball social en l'Estranger: Guia per a Treballadors/as Socials: cercant alternatives en altres països.
  • Ana Belén Domínguez - Consell General del Treball Social d'Espanya

JORNADA INNOVACIÓ APLICADA A LA TEUA CARRERA PROFESSIONAL (02/12/2013)

Els processos de selecció en el món laboral segueixen en constant moviment. La demanda de perfils professionals en canviant, molts d'ells no tornaran i les noves ofertes adquireixen candidats amb característiques diferents a causa dels canvis socials i tecnològics.

Per aqueix motiu, la Universitat d'Alacant, a través de l'Observatori d'Inserció Laboral, la Facultat d'Econòmiques i el Màster en Direcció i gestió de Recursos Humans, organitza la jornada %u201CInnovació aplicada a la teua carrera professional%u201D amb l'objecte de donar a conèixer les claus d'un bon aprofitament de les eines que ens brinda Internet.

Aquesta jornada va tenir lloc el dilluns, 2 de desembre, en la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials.

RECURSOS PER A l'OCUPACIÓ A ALACANT (15/11/2013)

El divendres dia 15, a les 12:00 hores en el saló d'actes de l'EPS, la UA va reunir als principals agents d'ocupació d'Alacant, per a una orientació directa amb els estudiants. Per a més informació sobre la trobada punxa ací.

SEMINARI: RUMB A l'OCUPACIÓ 2.0 (11/11/2013)

Amb l'objecte d'ajudar a l'estudiant en la cerca i obtenció d'ocupació utilitzant tècniques 2.0, la Universitat d'Alacant va acollir el seminari %u201CRumb a l'Ocupació 2.0%u201D el dilluns 11 de novembre en el saló de graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials. Organitzat per l'Observatori d'Inserció Laboral de la UA, la trobada va aprofundir, d'una banda, a millorar el CV a través de les xarxes socials, i per una altra, la creació i desenvolupament d'una pròpia marca personal per a aconseguir-ho.

V JORNADES DE LIDERATGE SOBRE INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL I MARCA PERSONAL: Fonaments del lideratge (17/10/2013)

El Vicedeganat de Pràctiques Externes en col·laboració amb la Facultat de Dret i el Departament de Sociologia I va organitzar la V Jornada Internacional sobre Intel·ligència Emocional i Marca Personal: Fonaments del Lideratge, que va tenir lloc el dijous 17 d'octubre, de 9:00 h. a 21 h. en el Saló de Graus de la Facultat de Dret.

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials Oficina de Pràctiques Externes i Ocupabilitat

practica.empresa@ua.es