XV Congrés Espanyol de Centres i Parcs Comercials

Alacant va a ser l'escenari d'un nou Congrés Español de Centres i Parcs Comercials.Una cita que, cada dos anys, és la referència del sector com a punt de trobada i de debat per a tots aquells que formem part d'aquesta indústria tan fonamental per a l'economia i la vida social de qualsevol país.

Dates i lloc de celebració

Del 28 al 30 de setembre de 2016, en l'Auditori de la Diputació d'Alacant (ADDA).

Inscripció

La inscripció és gratuïta i es realitza emplenant aquest FORMULARI.

Termini d'inscripció: de l'1 de juliol al 23 de setembre.

La participació en l'esdeveniment atorga la possibilitat de sol·licitar el reconeixement de:

• 1 crèdit optatiu (per a estudiants de Grau)
  • 1 crèdit de Lliure Configuració (per a estudiants de Llicenciatura)

sempre que s'acredite l'assistència al 80% de les sessions.

A partir del 17 d'octubre podrà sol·licitar-se el reconeixement del crèdit i el diploma de participació, que s'arreplegarà en la Secretaria de la Facultat de CC.Econòmiques i Empresarials, situada en l'Edifici Germà Bernàcer, entrant a mà dreta.

Si eres estudiant de la Facultat de CC.Econòmiques i Empresarials, podràs sol·licitar el reconeixement del crèdit emplenant aquest FORMULARI. Si eres estudiant d'una altra Facultat, hauràs de contactar amb la Secretaria d'aquesta Facultat.

El nombre de places és limitat.

Edifici Germà Bernàcer