Recurs d'alçada davant la Vicerectora d'Estudiants

Si el/la Degà/a ha resolt negativament la teua sol·licitud, no s'esgota la via administrativa, i d'acord amb l'establit en la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en els seus articles 121 i 122 (BOE nº 236 de 2 d'octubre de 2015) podrà interposar recurs d'alçada davant la Sra. Vicerectora d'Estudiants i Ocupació d'aquesta Universitat, en el termini d'un mes, explicat a partir de l'endemà a aquell que tinga lloc la notificació.

Passos per a enviar la reclamació des d'UA CLOUD (i així obtenir la resposta més ràpidament)

UA CLOUD> I-Administració> Tràmits> Instància Genèrica>

L'apartat "REPRESENTACIÓ DEL SOL·LICITANT" pots deixar-ho en blanc.

Emplenes tots els apartats de "ADREÇA POSTAL" i de "AVISOS I COMUNICACIONS".

En l'apartat EXPOSA has d'explicar tot el que ha succeït.

En l'apartat SOL·LICITA has d'indicar que "Sol·licites a la Vicerectora d'Estudiants... l'ajornament del rebut, la desanulación de la matrícula, laª 5 convocatòria de Gracia, etc. (el que desitges sol·licitar segons el cas)

Si desitges adjuntar documents a la teua sol·licitud, pots fer-ho punxant en el botó +FITXERS

A continuació punxes en:

SEGÜENT>

CONFIRMAR>

i ja està enviada la teua sol·licitud. La Vicerectora et contestarà al més prompte possible.

¿Com puc veure la resposta a la meua sol·licitud?

En UA CLOUD> I-Administració> Formes expedient

També rebràs un email al teu correu institucional de la UA (sempre que hages triat "Correu electrònic" com a mitjà preferent de resposta").

Edifici Germà Bernàcer