Jornades de Publicitat ADLICANTE 2020

ADLICANTE 2020: DE LA UA A les GRANS AGÈNCIES

Sota el lema “Abandonar el Niu. De la UA a les grans agències”, la Universitat d'Alacant acollirà el pròxim 26 de febrer una nova edició de la Jornades de Publicitat ADLICANTE organitzades per la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant al costat de l'Associació 361º.

El programa d'enguany es distingeix per la visita de quatre creatius procedents d'agències tan representatives com Ramat, Matchpoint i Tiempo BBDO. Joves professionals que comparteixen un tret comú: tots van ser estudiants de Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat d'Alacant.

Durant el transcurs de 3 ponències de 45 minuts cadascuna, Jordi Romans i René Macone (Directors Creatius de Ramat Group Spain), José Manuel Espinosa (Director Creatiu de Matchpoint Comunicació) i Pablo Ardid (Creative Copywriter en Temps BBDO) compartiran amb les i els assistents tips i claus relacionades amb la seua manera d'entrar (i créixer) en el món professional, el valor que tot l'après en la carrera té en una agència real i el desenvolupament de diverses campanyes d'èxit.

La jornada tindrà lloc el dimecres 26 de febrer entre les 9.15 i les 14.00, en la Sala d'actes de la Facultat d'Educació de la Universitat d'Alacant. (edifici 702 en el pla)

La inscripció està reservada inicialment a estudiants de la Universitat d'Alacant i les empreses sòcies de l'Associació 361º.

• Si t'interessa assistir i eres estudiant emplena el següent formulari fins a les 14 hores del dia 20 de febrer (Aforament limitat a la capacitat de la sala)

cartel

Edifici Germà Bernàcer