III JORNADES DE FORMACIÓ I OCUPACIÓ

Els estudis de Doctorat i la formació d'investigadors en Comunicació

L'Associació d'Universitats amb Titulacions en Informació i Comunicació (ATIC) organitza el 14 i 15 de novembre en la Universitat d'Alacant les III Jornades de Formació i Ocupació. "Els estudis de Doctorat i la formació d'investigadors en Comunicació"

L'Associació Espanyola de Recerca i Comunicació (AE-IC) i la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d'Alacant, on se celebra, participen en l'organització d'aquestes jornades amb les quals es pretén "aprofundir en els canvis, efectes i realitat actual" dels estudis de Doctorat i la formació d'investigadors en Comunicació amb l'objectiu de "la presentació i posada en comú d'experiències de diferents programes a Espanya, així com en el debat de la recerca jove en Comunicació, analitzant les seues possibilitats i obstacles".

Un altre dels objectius de les jornades s'orienta a "la reflexió sobre els criteris d'evacuació en comunicació i suport a la recerca", tenint en compte les "dràstiques retallades tant en finançament estructural i de la recerca" que han patit les universitats espanyoles en els últims anys. Segons els organitzadors "Les exigències de qualitat són cada vegada més altes quant a qualitat i paràmetres de la recerca i transferència del coneixement i, en conseqüència, estem sotmesos a una exigència de qualitat molt per sobre d'allò en el que els nostres governants estan disposats a invertir".

D'acord amb les bases, se seleccionarà un màxim de 20 pòsters. Per cada pòster seleccionat es becarà a un autor o autora amb l'allotjament i els menjars que establisca l'organització per als dies 14 i 15 de novembre de 2019. Les ajudes seran subvencionades per AE-IC i ATIC. Animem als joves investigadors a realitzar aportacions científiques i tenir l'oportunitat de participar, escoltar a altres investigadors i conèixer professorat de Comunicació de diferents universitats espanyoles. També esperem que aquesta informació us resulte a tots d'interès i que pugueu compartir-la amb els vostres estudiants de postgraus oficials, de màsters i doctorats.

Més informació de les jornades

Edifici Germà Bernàcer