Deloitte: On estaràs dins de cinc anys?

¿On estaràs dins de cinc anys? Depèn d'on comences. No ho dubtes, fa un pas avance i accedeix a un món d'oportunitats amb nosaltres. Deloitte creix cada dia gràcies als seus professionals i entre ells podries estar tu. Podràs formar part d'un equip multidisciplinari, que s'implica per a ajudar als seus clients a aconseguir l'excel·lència a través del desenvolupament de solucions específiques per a cada tipus de negoci, especialitzant-te en les diferents línies de servei que oferim (Consultoria, Consultoria de Riscos, Assessorament Financer, Auditoria, Assessorament Jurídic i Tributari).

Expliquem amb tu el pròxim dia 20 de febrer a les 11:00 del matí en la Sala Vicens Vives de la Facultat d'Económicasc (Universitat d'Alacant) per a la presentació de Signatura que va a realitzar Beatriz Martín, Sòcia de Deloitte a Alacant.

¡Accepta el desafiament, uneix-te al equip!

Edifici Germàn Bernàcer