Sol·licitud de programes d'assignatures

Com puc aconseguir els programes de les assignatures que he superat?

PROGRAMES DE GRAU/MÀSTER
PROGRAMES DE LLICENCIATURA/DIPLOMATURA

Programes del curs 2003-04 d'ara endavant

Es publiquen cada any acadèmic en la pàgina web de la Facultat:

Per a imprimir el programa:

Tries l'assignatura>

Tries l'Any acadèmic en què vas aprovar l'assignatura (a dalt, a la dreta)>

Punxes en el PDF "Versió PDF per a convalidació" (a dalt, a la dreta)

Introdueixes el CAPTCHA

Punxes en DESCÀRREGA DE CERTIFICAT

Imprimeixes el PROGRAMA. Hauràs de portar-ho a la Secretaria perquè t'ho segellem -al moment- en totes les pàgines.

MOLT IMPORTANT: Si l'apartat "Continguts teòrics i pràctics" apareix "Sense Dades" has de sol·licitar el programa al Departament responsable d'aquesta assignatura perquè et facilite una còpia segellada. El Departament responsable apareix en l'apartat "Dades Generals", i pots veure les dades de contacte en l'apartat "Programes del curs 2002-03 o anteriors" (d'aquesta pàgina web).

La Universitat ha implantat la Signatura digital de programes d'assignatures (solament per a Grau i Màster): aquells programes que tinguen Codi de verificació (CSV) en el marge esquerre del document no necessiten portar el segell físic de la Universitat ja que estan signats digitalment. La seua autenticitat es verifica introduint el Codi en Validació de documents amb CSV.

MOLT IMPORTANT: la Signatura digital solament és vàlida per a Espanya. Si necessites realitzar tràmits en l'estranger sí que hauràs d'acudir a la Secretaria a segellar els programes, encara que tinguen Codi de verificació (CSV).

Edifici Germàn Bernàcer