Premi extraordinari de Grau i Màster

El Premi Extraordinari s'atorga als alumnes amb millor expedient de cada promoció.

No fa mancada sol·licitar-ho. D'ofici es proposen al Consell de Govern de la Universitat d'Alacant els candidats a premi extraordinari per a cada titulació. Serà finalment el propi Consell de Govern qui determine què candidat/a és mereixedor/a de aquest premi extraordinari.

La seua obtenció, que es notifica per escrit a l'alumne, suposa un esment en l'Expedient i dóna dret a la devolució de les taxes pagades per l'expedició del Títol.

La Universitat d'Alacant realitza l'acte protocol·lari Sant Tomás d'Aquino, on es fa lliurament dels premis extradordinarios de la UA.

A més, els i les estudiants que hagen obtingut premi extraordinari poden optar als Premis al Rendiment Acadèmic de la Conselleria i del Ministeri, prèvia sol·licitud en els termes de les respectives convocatòries. La Generalitat Valenciana a través de la Conselleria d'Educació ve convocant el Premi al Rendiment Acadèmic, per a recompensar als millors expedients d'alumnes/as titulats/as universitaris/as a la Comunitat Valenciana. Les convocatòria es publica en el DOCV cada any i la seua concessió podrà figurar en l'expedient acadèmic de l'estudiant.

Més informació sobre Premis al Rendiment Acadèmic.

El Ministeri d'Educació convoca cada any els Premis Nacionals d'Excel·lència al Rendiment Acadèmic Universitari al millor expedient nacional per titulació universitària, també es pot atorgar al segon i tercer millor expedient. La concessió del premi, a més de la dotació econòmica, suposa l'expedició d'un diploma acreditatiu i l'esment en l'expedient acadèmic.

Edifici Germàn Bernàcer