Canvi de grup 2019/20

RESOLUCIÓN DEFINITVA

TERMINI ÚNIC (fins al 12 de setembre).

SOLICÍTA ARA TOTS ELS CANVIS DE L'1º i 2º SEMESTRE
No s'obrirà un nou termini en elº 2 semestre

La resolució dels canvis de grup estarà condicionada a la capacitat de les aules i a l'equilibri del nombre d'alumnes dels grups de docència.

Termini de sol·licitud

Per a evitar cues, no ho deixes per a l'últim dia. Les sol·licituds seran estudiades i resoltes per l'Equip Decanal.

• Lliurament de sol·licitud: fins al 12 de setembre (fins a les 14:00 h.)
  • Resolució provisional: 18 de setembre (a partir de les 17:00h) en aquesta mateixa pàgina.
  • Reclamacions: 19 i 20 de setembre. Presenta aquest imprès de reclamació juntament amb la documentació necessària a través d'aquest formulari
  • Resolució definitiva: 23 de setembre (a partir de les 17:00 h) en aquesta mateixa pàgina.

Aquelles peticions realitzades fora del termini oficial seran denegades i comunicades a l'e-mail institucional de l'estudiant (xxxxx@alu.ua.es).

Si a l'inici delº 2 semestre necessites canviar de grup per motius exclusivament laborals pots sol·licitar-ho en la Secretaria del Centre amb almenys 10 dies d'antelació al començament d'aquest semestre (abans del 17 de gener de 2020).

Pràctiques externes, dependrà de la data de l'acord de pràctiques.

Motius i documentació

(Aprovat en Junta de Facultat 17/06/2011)

Si encara estàs en període de matrícula, abans de sol·licitar el canvi de grup comprova si pots realitzar canvis en UACloud per a arreglar el teu horari en un mateix torn (encara que siga de vesprada).

Motius pels quals pots sol·licitar canvi de grup:

• Motius acadèmics: si l'horari del grup assignat se solapa amb el d'altres assignatures d'Estudis Superiors Oficials(*)en els quals et trobes matriculat. Has de justificar-ho documentalment mitjançant:
    • Horari personalitzat on apareix el nom de l'alumne i el solapamiento.
    • Si l'horari no està personalitzat has de presentar l'Informe de matrícula i marcar en els horaris el solapamiento.
    • Pots veure el teu horari en UACloud > Horaris
  • Pràctiques externes, per l'horari de l'empresa/institució.
  • Treball: si l'horari del grup assignat és incompatible amb el teu horari laboral. Has de justificar-ho documentalment mitjançant:
    • Informe de vida laboral (original).
    • Contracte de treball (original i còpia).
    • Si en el contracte no s'arreplega l'horari hauràs de presentar un certificat de l'empresa amb l'horari laboral (original).
  • Esportista:
    • ser esportista d'elit Nivell A i/o Nivell B de la Comunitat Valenciana en l'últim llistat publicat en el DOGV. Justificar amb certificat federatiu del nivell al que pertanys (comprova si estàs en la llista).
    • ser esportista Universitari que participes en competicions esportives en representació de la UA. Justificar mitjançant certificat del Secretariat d'Esports de la UA.
  • Discapacitat: Estudiants que acrediten una discapacitat superior al 33% (Consell de Govern)
    • Certificat de discapacitat (si ja ho ha presentat, feu-ho constar en la sol·licitud)
  • Conciliació: Considerar la cura de menors i persones depenents.
    • Documentació que justifique que l'alumne és l'única persona que pot fer-se càrrec de la cura en aqueix horari (contracte amb horari de pares i germans majors).
    • En cas de menors fotocopia llibre de família.
    • En cas de persones depenents certificat mèdic que acredite aquesta circumstància.
  • Excepcionalment, quan existisca un altre tipus d'incompatibilitats horàries de les quals es derive un perjudici greu a criteri de la Comissió, justificat documentalment.
    • Curs 2019/20: Aquells estudiants que no van complir requisits per a optar a la matrícula en el període de juliol per tenir pendents qualificacions de mobilitat o de pràctiques a l'estiu, tindran preferència a l'hora del canvi de grup, sempre que existisquen vacants en el grup que sol·liciten.

En qualsevol cas, es podran unificar les assignatures en aquell torn (matí o vesprada) que tinga més vacants.

(*) Segons la Llei orgànica 2/2006 d'Educació, capítol II, art. 3.5, es consideren Estudis Superiors Oficials: "L'ensenyament universitari, els ensenyaments artístics superiors, la formació professional de grau superior, els ensenyaments professionals d'arts plàstiques i dissenye grau superior i els ensenyaments esportius de grau superior"

Formulari i lloc de presentació

Emplena el formulari on-line que hi ha més a baix. Una vegada emplenat imprimeix-ho i lliura-ho, juntament amb la documentació justificativa, en:

• les Consergeries de l'Edifici Germán Bernàcer i de la Facultat de Ciències Econòmiques de 9:00 a 21 hores.
  • la Secretaria de la Facultat d'Econòmiques de 9:00 a 14:00 h.

Si no lliures la sol·licitud impresa no es tramitarà encara que l'hages emplenat on-line

Abans d'emplenar el formulari has de tenir en compte el següent:

• No s'admetran sol·licituds de canvi de grup fora dels terminis establits per a açò.
  • La sol·licitud serà denegada si no presentes cap documentació justificativa.
  • La resolució només afectarà a l'any acadèmic per al qual se sol·licita el canvi.
  • Si t'examines en un grup diferent del que estàs matriculat, el professor del grup al que pertanys no té per què acceptar qualificar-te.
  • Els recursos disponibles en el Campus Virtual són els de el grup al que pertanys.
FORMULARI

Edifici Germà Bernàcer