Acarament i compulsa de documents

Si aquesta Secretaria et requereix una documentació pots:

• Lliurar-ne una fotocòpia acarada. Per a açò has de presentar el document original juntament amb una fotocòpia, i, després de comprovar l'autenticitat de la còpia, et retornem l'original, sense pagament de taxes.
  • Aportar una còpia compulsada per un notari, o per l'organisme que va expedir el document original.
  • En el cas de documents estrangers, si les fotocòpies estigueren ja acarades i legalitzades per les representacions diplomàtiques o consulars d'Espanya en el país d'on procedisca el document, no serà necessària la presentació simultània de l'original.

Documentació per a lliurar en una unitat externa a la Universitat d'Alacant:

Si et sol·liciten una documentació per a lliurar en una unitat externa a la UA, únicament podem compulsar els documents expedits per aquesta secretaria de centre. Les compulses tenen una taxa de 10,69 € per cada document, segons el Decret de Taxes de la Generalitat Valenciana. Has de portar a la Secretaria el document original i venir identificat amb el teu DNI, NIE, Pasaport o TIU.

Edifici Germà Bernàcer