Secretaria - Horari d'atenció i ubicació

Horari d'atenció

Amb motiu del COVID-19 recomanem sol·licitar cita prèvia si necessites atenció presencial.

  • Dilluns, dimecres i divendres de 9 a 14 hores.
  • Dimarts i dijous de 9 a 17 hores.

Per a arreplegar qualsevol document acadèmic (fitxa informativa, certificat acadèmic,...) és necessari que:

  • T'identifiques presentant el teu TIU, DNI, NIE o Passaport.

  • O autoritzes una altra persona (ha de presentar còpia del teu DNI i el DNI original de la persona autoritzada).

  • De dilluns a divendres de 9 a 14 hores

Envia els teus dubtes o informa'ns de qualsevol incidència a través de nostre Contacta amb secretaria

Resoldrem els dubtes en un termini màxim de 48 hores (dos dies hàbils).

On estem?

Edifici Germà Bernàcer

Secretaria Administrativa 

Edifici Germà Bernàcer - Planta baixa
Campus de Sant Vicent del Raspeig
Ap. 99 E-03080 Alacant

Estudis / Mobilitat: 965 90 3670 / 3671 / 3770  / 9406

        Pràctiques Externes: 965 90 9604 / 3641