Programa d'Acció Tutorial per a l'alumnat de la Facultat de CC. Ecónomicas i Empresarials

L'objectiu general del PATEC és oferir-vos als/as alumnes/as una persona de referència que us recolze i orient en el vostre desenvolupament acadèmic, personal i en l'adaptació al context curricular i social universitari. Si t'inscrius en aquest pla, et compromets a assistir a unes reunions (entre 3 i 5 al llarg del curs acadèmic) amb un grup reduït de companys/as. També podràs sol·licitar, si fóra necessari, reunions individuals amb el teu tutor/a.

A més coordina les adapataciones curriculars del Centre amb estratègies educatives per a facilitar el procés d'ensenyament-aprenentatge a l'alumnat amb necessitats educatives específiques.

Si vols saber més sobre el Programa d'Acció Tutorial de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials pots posar-te en contacte amb:

Agenda d'Activitats 2017/18

Formulari d'Inscripció d'Alumnes 2017/18

IMPORTANT: Si ja t'has inscrit a través de la teua matrícula en campus virtual, no és necessari que emplenes de nou aquest formulari. El teu tutor assignat es posarà en contacte amb tu.

És important que revises el teu correu institucional, o redirigir-ho a un altre correu personal.
Les comunicacions entre l'estudiant i el tutor/a se realitzen al teu correu institucional de la Universitat (xxxxx@alu.ua.es). Si ja disposes d'una altra adreça de correu, trobaràs en webmail la informació de com redirigir al teu correu personal els missatges que t'envie la Universitat al teu correu institucional.

Convocatòria per a Alumnat-Tutor - Curs 2017/18

Adaptació Curricular de la UA

Les adaptacions curriculars són estratègies educatives per a facilitar el procés d'ensenyament-aprenentatge a l'alumnat amb necessitats educatives específiques.

Comissió del Programa d'Acció Tutorial

Altres enllaços d'interès

Edifici Germán Bernàcer

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464