Programa d'Acció Tutorial per a l'alumnat de la Facultat de CC. Ecónomicas i Empresarials

L'objectiu general és oferir-vos a l'alumnat una persona de referència que us recolze i orient en el vostre desenvolupament acadèmic, personal i en l'adaptació al context curricular i social universitari. Si t'inscrius en aquest pla, et compromets a assistir a unes reunions (entre 3 i 5 al llarg del curs acadèmic) amb un grup reduït de companys/as. També podràs sol·licitar, si fóra necessari, reunions individuals amb el teu tutor/a.

Aquest Programa coordina les adaptacions curriculars del Centre amb estratègies educatives per a facilitar el procés d'ensenyament-aprenentatge a l'alumnat amb necessitats educatives específiques.

Si vols saber més sobre el Programa d'Acció Tutorial de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials pots posar-te en contacte amb la nostra coordinadora Mª Carmen Tolosa Bailén

Per a l'alumnat que s'incorpora o és beneficiari de programes de mobilitat, tant acollits en la UA com enviats a institucions sòcies, tenim el PAT-Mobilitat

Agenda d'Activitats - Curse 2018/19

Formulari Inscripció - Curse 2018/19

Si ja t'has inscrit a través de la teua matrícula en campus virtual, no és necessari que emplenes de nou aquest formulari. El teu tutor assignat es posarà en contacte amb tu.

Si vols canviar de tutor pots sol·licitar per e-mail a ª M Carmen Tolosa Bailén.

És important que revises el teu correu institucional, o redirigir-ho a un altre correu personal.
Les comunicacions entre l'estudiant i el tutor/a se realitzen al teu correu institucional de la Universitat (xxxxx@alu.ua.es). Si ja disposes d'una altra adreça de correu, trobaràs en webmail la informació de com redirigir al teu correu personal els missatges que t'envie la Universitat al teu correu institucional.

Preguntes freqüents

Recursos de suport