Programa d'Acció Tutorial per a l'alumnat de la Facultat de C. Ecónomicas i Empresarials

L'objectiu del PATEC és oferir-vos a l'alumnat de la Facultat una persona de referència (professor/a de la vostra titulació) que us ajude en la vostra adaptació a la universitat i us recolze i orient en el vostre desenvolupament acadèmic, personal i professional.

Podreu assistir a reunions en les quals el professorat tutor us proporcionarà informació sobre temàtiques d'interès en funció del vostre curs i titulació. I també podreu sol·licitar, si ho necessiteu, reunions individuals amb el vostre tutor/a.

Aquest Programa coordina les adaptacions curriculars del Centre amb estratègies educatives per a facilitar el procés d'ensenyament-aprenentatge a l'alumnat amb necessitats educatives específiques.

Per a més informació sobre el Programa d'Acció Tutorial de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials podeu posar-vos en contacte amb la nostra coordinadora Mª Carmen Tolosa Bailén