Programa d'Acció Tutorial per a l'alumnat de la Facultat de C. Ecónomicas i Empresarials

L'objectiu del PATEC és oferir-vos a l'alumnat de la Facultat una persona de referència (professor/a de la vostra titulació) que us ajude en la vostra adaptació a la universitat i us recolze i orient en el vostre desenvolupament acadèmic, personal i professional.

Podreu assistir a reunions en les quals el professorat tutor us proporcionarà informació sobre temàtiques d'interès en funció del vostre curs i titulació. I també podreu sol·licitar, si ho necessiteu, reunions individuals amb el vostre tutor/a.

Aquest Programa coordina les adaptacions curriculars del Centre amb estratègies educatives per a facilitar el procés d'ensenyament-aprenentatge a l'alumnat amb necessitats educatives específiques.

Per a més informació sobre el Programa d'Acció Tutorial de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials podeu posar-vos en contacte amb la nostra coordinadora Mª Carmen Tolosa Bailén

Agenda d'Activitats - Curse 2019/20

El teu tutor assignat es posarà en contacte amb tu.

Si vols canviar de tutor pots sol·licitar per e-mail a ª M Carmen Tolosa Bailén.

És important que revises el teu correu institucional, o redirigir-ho a un altre correu personal.
Les comunicacions entre l'estudiant i el tutor/a se realitzen al  teu correu institucional de la Universitat (xxxxx@alu.ua.es). Si ja disposes d'una altra adreça de correu, trobaràs en webmail la informació de com redirigir al teu correu personal els missatges que t'envie la Universitat al teu correu institucional.

Preguntes freqüents

Recursos de suport