Agenda d'Activitats del PATEC - Curs 2019/20

Microtalleres

Aforament limitat a la capacitat de la sala

Jornada sobre eixides professionals per a estudiants d'ADE i Economia. En aquesta jornada es donaran a conèixer les diferents eixides professionals a les quals podeu optar en finalitzar els vostres estudis d'ADE i Economia. Participaran professionals que desenvolupen la seua activitat en diversos àmbits, amb els qui podreu intercanviar idees i compartir inquietuds.

• Dilluns, 30 de març 2020, de 10 a 14h. Saló de Graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials. Formulari d'inscripció

Xarra "Emprenedoria: Una realitat. Una necessitat" En aquest taller analitzarem recursos per a emprendre, superant els mites negatius que pesen sobre la vostra generació.

Julián Sánchez, professor del departament d'Organització d'Empreses de la Universitat d'Alacant.

Dijous, 27 de febrer 2020, d'11 a 13 h. Seminari nº 1, 1ª planta de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials. Formulari d'inscripció

Xarrada "Inverteix en tu. Eres un valor segur" En aquest taller aprendrem a utilitzar eines que us permetran millorar les vostres habilitats comunicatives en l'àmbit laboral.

Alejandro Parodi, professor del departament de Sociologia I de la Universitat d'Alacant. Dimarts, 11 de febrer 2020, de 10 a 14 h. Saló de Graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials. Formulari d'inscripció

Treballe Fi de Màster - TFM

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials organitza uns microtalleres dedicats al TFM amb l'objectiu que millors les teues habilitats per a cercar informació, organitzar continguts, redactar el treball i presentar-lo. Per a això es realitzaran dos tallers: un dedicat a l'elaboració i un altre als consells pra la millor defensa del TFM. Si estàs cursant un Grau també podràs inscriure't als tallers d'elaboració del TFM.

Taller 1: Elaboració del TFM. Franco Manuel Sancho Esper, professor del Departament de Màrqueting de la UA.

Dimarts, 17 de desembre de 2019, de 12 a 14 hores, en el Saló de Graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials.

Formulari d'inscripció

Taller 2: Consells per a la millor defensa del TFM davant tribunals. Carlos Gómez Gil, professor del Departament d'Anàlisi Econòmica Aplicada de la UA.

Dijous, 7 de maig de 2020, de 12 a 14 hores, en el Saló de Graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials.

Formulari d'inscripció

Treballe Fi de Grau - TFG

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials organitza uns microtalleres dedicats al TFG amb l'objectiu que l'alumnat matriculat del TFG millore les seues habilitats per a cercar informació, organitzar els continguts, elaborar el treball i, finalment, presentar-lo. Per a això, s'organitzen dos tallers, un dedicat a l'elaboració i un altre a la presentació del TFG.

Taller 1: Elaboració del TFG - Franco Manuel Sancho Esper, professor Universitat d'Alacant. Dos torns:

Dimecres 30 d'octubre de 2019, de 12 a 15 h/ Dimecres 6 de novembre de 2019, de 15 a 18 h en el Saló de Graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials. Formulari d'inscripció

Taller 2: Presentació del TFG- Rafael Mora Catalá, Gabinet d'Imatge i Comunicació Gràfica de la UA.

Dimecres 13 de novembre de 2019, de 15 a 18 hores, en el Saló de Graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials.Formulari d'inscripció

Gestió del temps i tècniques d'estudi. Parlarem sobre aprofitament del temps, com optimitzar i rendir d'una manera més eficient. Per a això treballarem la motivació i l'autocontrol emocional.

José Vicente Ros Marquès, psicòleg i vicepresident de l'Institut Mediterrani de Promoció Social.

• Dimarts, 1 d'octubre de 13 a 15h. en el Saló de Graus de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials. Formulari d'inscripció

Activitats de cursos anteriors:

Edifici Germà Bernàcer