Agenda d'Activitats del PATEC - Curs 2019/20

En procés d'elaboració per al curs 2019/20

Microtallers

Aforament limitat a la capacitat de la sala

Treball Fi de Grau - TFG

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials organitza uns microtalleres dedicats al TFG amb l'objectiu que l'alumnat matriculat del TFG millore les seues habilitats per a cercar informació, organitzar els continguts, elaborar el treball i, finalment, presentar-ho. Per a açò, s'organitzen dos tallers, un dedicat a l'elaboració i un altre a la presentació del TFG.

Taller 1: Elaboració del TFG

Franco Manuel Sancho Esper, professor Universitat d'Alacant. Dos torns:

Dimecres 30 d'octubre de 2019, de 12 a 15 hores, en el Saló de Graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials.

Dimecres 6 de novembre de 2019, de 15 a 18 hores, en el Saló de Graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials.

Formulari d'inscripció

Taller 2: Presentació del TFG

Rafael Mora Catalá, Gabinet d'Imatge i Comunicació Gràfica de la UA.

Dimecres 13 de novembre de 2019, de 15 a 18 hores, en el Saló de Graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials.

Formulari d'inscripció

Gestió del temps i tècniques d'estudi

Parlarem sobre aprofitament del temps, com optimitzar i rendir d'una manera més eficient. Per a açò treballarem la motivació i l'autocontrol emocional.

José Vicente Ros Marquès, psicòleg i vicepresident de l'Institut Mediterrani de Promoció Social.

• Dimarts, 1 d'octubre de 13 a 15h. en el Saló de Graus de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials. Formulari d'inscripció

Activitats de cursos anteriors:

Edifici Germà Bernàcer