Eleccions de representants d'estudiants 2012

ELECCIONS DE REPRESENTANTS D'ESTUDIANTS EN EL CLAUSTRE 2012

• Acords de la Junta Electoral 28/03/2012
    • Publicació del cens definitiu

Amb la finalitat de vetlar per la protecció de dades de caràcter personal, la Junta Electoral de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials ha acordat la consulta informàtica individualitzada del cens electoral a través d'aquest enllaç:

ACCÉS Al CENS DEFINITIU PER A les ELECCIONS Al CLAUSTRE 2012

Si troba algun problema tècnic o de qualsevol altra índole per a accedir al cens en la forma indicada, pot sol·licitar en la secretaria de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials la consulta de les seues dades, prèvia identificació del DNI, permís de conduir o TIU, i si es tracta d'estrangers, amb el passaport o NIE.

• Presentació de candidatures

El termini de presentació de candidatures segons el calendari electoral és del 29 de març al 4 d'abril, tots dos inclusivament.

Les persones interessades a presentar candidatura individual o agrupada hauran de fer-ho a través dels següents impresos dirigits a la Junta Electoral de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials.

•  IMPRÈS DE CANDIDATURA INDIVIDUAL •  IMPRESO DE CANDIDATURA AGRUPADA

La Secretaria de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials actuarà com a registre d'aquesta Junta Electoral en horari de dilluns, dimarts i dijous de 9:00 a 17:00 h., i dimecres i divendres de 09:00 a 14:00 h.

• Acords de la Junta Electoral 21/03/2012

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Organització